Google отримує від MasterCard дані про покупки клієнтів, - Bloomberg
Корпорація Mastercard надає Google відомості про покупки товарів власниками карток цієї платіжної системи у США, рекламу яких користувачі побачили у пошуковій системі. Користувачеві достатньо знайти необхідний йому товар в інтернеті через Google зі свого облікового запису або перейти за рекламним оголошенню, а потім придбати товар у будь-якому магазині, щоб корпорація могла зібрати статистику, йдеться у розслідуванні Bloomberg.
Ці дані потрібні Google для створення нового інструменту, який дозволить відстежувати вплив онлайн-реклами на офлайн-продажі та вказувати цю інформацію замовникам. Раніше для формування такої статистики пошукова система покладалася на непрямі показники, зокрема, дані з Google Maps та інші джерела.
Угода між корпораціями діє вже протягом року, однак власників платіжних карток не повідомили про передачу відомостей Google. Компанії ніколи публічно не оголошували про укладення угоди.
Представники обох компаній відмовилися коментувати Bloomberg інформацію про укладення угоди.
Водночас представник платіжної системи Сет Айзен зазначив, що корпорація надає інформацію про тенденції покупок продавцям для оцінки "ефективності їх рекламної кампанії".
"Жодних даних про індивідуальні транзакції або анкетних даних не надається", - додав він.
За словами Айзена, корпорація не збирає ніякої особистої інформації, а користувачі можуть відключити опцію відстеження даних про перегляд ними рекламних оголошень.
Також, месенджер Telegram змінив політику конфіденційності, зробивши можливим передачу спецслужбам Росії особистих даних користувачів за рішенням суду.