Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Гройсман хоче, щоб "Гостомель" був аеропортом для лоукостерів

Гройсман хоче, щоб
Фото: Владислав Мусієнко
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман запропонував зробити аеропорт "Гостомель", який зараз використовують як базу для ДП "Антонов" і "Авіаліній Антонова", аеропортом для лоукостерів.

На думку прем'єра, потрібно розробити проектну документацію розвитку аеропорту "Гостомель" і визначити вартість необхідних робіт.

"Ми зараз повинні прийняти рішення, яке дозволить нам вирішити відразу багато питань, серед яких - скасування будь-яких монополій у "Борисполі", залучення нових авіаперевізників і зниження вартості квитків для наших пасажирів", - заявив Гройсман під час наради з приводу розвитку авіасполучення в Україні, інформує "LB.ua".

За підсумками наради було прийнято рішення продовжити політику залучення лоукостів в Україну, опрацювати питання тимчасового надання умов для лоукостів в аеропортах "Бориспіль" або "Київ" (Жуляни) терміном на один рік, а за цей час перетворити аеропорт "Гостомель" в аеропорт для лоукост-перевізників. Крім того, умовою залучення лоукостів повинно стати входження перевізників у регіональні аеропорти України.

Аеропорт "Гостомель" розташований за 25 кілометрів на північний захід від Києва, за два кілометри від селища Гостомель. Він має штучну злітно-посадкову смугу завдовжки 3,5 км і завширшки 56 м, але не має терміналу.

Нагадаємо, що питання аеропорту для лоукостерів стало актуальним після того, як ірландська авіакомпанія Ryanair оголосила про скасування польотів в Україну.

Причиною цього стало, що аеропорт "Бориспіль" не погодився із вимогами, які висунув лоукостер Ryanair.

Після цього міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Ryanair, швидше за все, відмовиться виходити на український ринок. На думку Омеляна, винні в цьому голова наглядової ради і власник авіакомпанії МАУ Арон Майберг та гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.

Згодом ірландська лоу-кост-авіакомпанія призупинила продаж квитків в усіх напрямках з Києва та Львова.

Сьогодні стало відомо, що Міжнародний аеропорт Львів відхилив кілька вимог компанії, але, тим не менш, уклав контракт.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян