Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Хабар за проїзд фури через блокпост на Донбасі коливається від 50 до 150 тисяч гривень

Хабар за проїзд фури через блокпост на Донбасі коливається від 50 до 150 тисяч гривень
Фото: ua.comments.ua
Заступник начальника Головного управління Міністерства внутрішніх справ у Донецькій області Ілля Ківа зазначив, що для усунення масштабної контрабанди в зоні бойових дій потрібно прийняти окремий закон.

Про це він сказав в інтерв'ю "Радіо Свобода".

"Проходження машини через блокпост коштує від 50 до 150 тис грн. Ось вам і ціна питання! Коли йде 20-тонна фура, на якій підприємець або контрабандист заробляє в п'ять разів більше, ніж вкладає, то він може віддати частину заробітку. І це колосальні гроші!" – зауважив Ківа.

За його словами, на територіях, підконтрольних бойовикам, є дефіцит по всіх групах товарів.

Він додав, що проблема потребує законодавчого врегулювання.

"Я можу зупиняти ці автопоїзди і розгортати їх. Але наступного дня вони повторюють свої спроби. Поки немає чіткого законодавчого визначення адміністративних меж і правил їх перетину в подібних ситуаціях - до тих пір у нас буде контрабанда", - пояснив Ківа.

Він вважає, що головна проблема - нестача відповідної правової бази. "Поки у нас немає законодавчих можливостей - ми не зможемо вирішити це питання. Якщо порушника можна буде затримати і посадити на кілька років - то, повірте, це їх зупинить. А на сьогоднішній день я можу їх тільки розгорнути або передати фіскальної службі. І яка це боротьба? .. Якщо я зараз почну боротися ефективними методами, то мене самого посадять у в'язницю - за перевищення повноважень", - зазначив заступник начальника ГУ МВС у Донецькій області.

Нагадаємо, проблема в'їзду на територію ДНР і ЛНР актуальна і для простих громадян. СБУ планувала запустити електронну систему видачі перепусток, однак через технічні труднощі це зробити не вдалося.

Як повідомляв iPress.ua, вчора поблизу Новомихайлівки прикордонники вилучили з вантажівки заховані 470 тисяч гривень.

Нагадаємо, 15 квітня у Донецькій області прикордонники затримали поїзд з 36 вагонами металобрухту, який намагались вивезти з окупованої бойовиками території.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян