Італійці відмовляються від суперкарів
Італійським власникам таких машин важко знайти покупців у себе на батьківщині через складне економічне становище, тому експорт уживаних спорткарів за перші п'ять місяці 2012 року потроївся: з 4923 машин у минулому році до 13633 у цьому.
Такі явища на авторинку, на думку експертів, пов'язані з підвищенням транспортного податку. Зокрема за право володіти Lamborghini Aventador вартістю €316 тисяч, на рік доведеться заплатити близько €8400 податків, що на €6600 більше, ніж до запровадження нових правил.
Згідно з прогнозами аналітиків, продажі італійських суперкарів Ferrari і Maserati на внутрішньому ринку країни в 2012 році становитимуть приблизно 593 автомобілів. Для порівняння: у 2008 році в Італії було продано 1116 таких автомобілів, що означає, що за чотири роки продажі впали майже вдвоє.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європа на порозі автомобільної кризи
Експерти вважають, що становище в економіці зачепить не лише ринок люксових товарів. Заходи, що вживаються владою, не дають результатів, а безробіття зростає. Наприклад, Fiat вже планує закрити один зі своїх заводів і сконцентруватися на більш сильних ринках, таких, як США та Китай.
Нагадаємо, в травні цього року продажі нових автомобілів в 27 країнах Європейського союзу, Ісландії, Норвегії та Швейцарії впали в квітні 2012 року порівняно з аналогічним періодом минулого року на 6,5% - до 1,06 мільйона машин.
У січні-квітні в Європі було продано 4,48 млн нових автомобілів, що на 7,1% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Натомість, в Україні активно розкуповують автомобілі. Продажі за червень зросли на чверть.