Jacobs зупиняє продаж брендів у росії, але з ринку не йде
Про це пише російське видання "Коммерсантъ".
У звіті компанії йдеться, що виробник до кінця цього року припинить продаж усіх іноземних брендів, а з наступного в росії продаватиме лише місцеві бренди напоїв.
JDE також знизила цільовий показник прибутку за підсумками року через невизначеність на тлі переходу до місцевих брендів. А за підсумками першого півріччя компанія зазнала збитків у 185 млн євро через ребрендінг бренду кави Jacobs у рф.
Водночас генеральний директор Jacobs Фаб'єн Саймон заявив, що JDE не збирається повністю йти з росії.
"Робота компанії на російському ринку не суперечить санкціям Заходу", – сказав Саймон.
На сьогодні в російському підрозділі працюють більше 900 людей.
Раніше стало відомо, що гендиректором націоналізованої Danone в росії став племінник Кадирова.