Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Кабмін зробить доступнішими джипи та устриці

Кабмін зробить доступнішими джипи та устриці
Микола Азаров. Фото: tsn.ua
Кабінет міністрів України пропонує знизити імпортне мито на катери та автомобілі з об’ємом двигуна більше 3000 куб см.

Відповідний законопроект, що зменшує ставку податку, "Про внесення змін до закону України "Про Митний тариф України" представили у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, передають "Коментарі".

Згідно з пропозиціями міністерства, планують знизити мито на нові легкові автомобілі з робочим об’ємом циліндрів двигуна понад 3 тис см куб з 6% до 5%.

На човни, катери моторні, морські - з 8% до 7,5%, на моторні транспортні засоби, обладнані для тимчасового проживання людей,  - з 6% до 5%.

Крім того, законопроект передбачає зменшення пільгових ставок ввізного мита на деякі готові або консервовані ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні з 20% до 15%; приготовлені або консервовані плоди, горіхи та інші їстівні частини рослин без додавання спирту і цукру - з 15% до 10 %;

Згідно з проектом, зменшують ставки ввізного мита тільки на ті товари, рівень мита на ввезення яких перевищує рівень, зафіксований у протоколі про вступ України до СОТ на 2013 рік.

Ті ставки ввізного мита, які у Митному тарифі нижчі за міжнародні тарифні зобов’язання, залишили чинними на тому ж рівні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Могильов збиратиме податки за прогулянку кримськими лісами

За орієнтовними підрахунками міністерства, у разі збереження імпорту на рівні 2011 року надходження до державного бюджету від сплати ввізного мита з товарів, зазначених у законопроекті, можуть зменшитися на $4,4 млн.

Нагадаємо, що у червні 2012 року міністр економічного розвитку і торгівлі Петро Порошенко повідомив, що Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення про введення спеціального мита на імпорт автомобілів .

Рішення ввести мито пояснюється тим, що основні країни-постачальники автомобілів у 2010 році збільшили поставки: Японія на 15%, Туреччина -17%, Румунія - 33%, Південна Корея - 79%, Німеччина - 197%.

Автовиробники наголосили, що з 2008 до 2010 року частка імпортних автомобілів у загальному обсязі продажів в Україні зросла на 16%.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян