Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Канадський уряд хоче зробити 80% свого автопарку електричним чи гібридним

Канадський уряд хоче зробити 80% свого автопарку електричним чи гібридним
Фото: ecotechnica.com
Федеральний уряд Канади має намір протягом наступних п’яти років зробити 80% свого автомобільного флоту електричним або гібридним.

Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про це йдеться у новій “Стратегії озеленення уряду”, оприлюдненій Державним казначейством Канади.

“75% нових придбань не модифікованих легкових транспортних засобів будуть автомобілям із нульовим рівнем шкідливих викидів (АНРШВ) або гібридними. Метою цього є забезпечити, аби урядовий автопарк легкових автомобілів щонайменше на 80% складався із АНРШВ до 2030 року”, - зазначається у документі.

Зауважимо, що загалом канадський уряд має у власності близько 20 тис легкових та вантажних автомобілів.

Першим у світі канадський уряд також вирішив поширити такі само високі екологічні стандарти на автомобілі Королівської канадської кінної поліції та Збройних сил Канади. Утім, вони матимуть право на певні винятки, адже танки, тактичний транспорт й деякі інші види автомобілів поки не мають електричних еквівалентів.

Загалом для усіх транспортних засобів, що поки не мають електричної альтернативи, уряд використовуватиме чистіше пальне, аби зменшити шкідливі викиди.

Окрім цього, усі новозбудовані будівлі федерального уряду відтепер будуть вуглецево нейтральними, як і 75% орендованих урядом офісних площ. “Уряд заохочуватиме гнучку організацію праці, таку як віддалену роботу, розвиваючи віддалені комп’ютерні телекомунікації й підтримуючи застосування інформаційних технологій”, - стверджується у Стратегії.

У документі пропонується й ряд інших кроків, покликаних забезпечити до 2050 року вуглецеву нейтральність усіх операцій уряду Канади.

Читайте також: Джонсон презентував амбітний план "зеленої" індустріальної революції для Британії

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян