Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Каськів попросив у Азарова грошей на дорогу до "повітряного експресу"

Каськів попросив у Азарова грошей на дорогу до
Владислав Каськів. Фото: investgazeta.net
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами просить Кабінет міністрів затвердити попереднє техніко-економічне обґрунтування будівництва кільцевої автодороги навколо Києва.

Як повідомляють джерела "Тиждень.ua", згідно з ТЕО, дорога має пройти від вул. Столичне шосе до автодороги Київ – Харків на відрізку між столицею й Борисполем.

Передбачається, що кільцеву будуватиме компанія-концесіонер, котра залучатиме як кошти державного бюджету, так і приватні інвестиції. Особу концесіонера мають визначити на конкурсі.

Наразі Держінвестпроект просить уряд виділити бюджетні кошти на розробку повноцінного ТЕО нової автодороги, яку у відомстві Каськіва називають складовою частиною національного проекту "Повітряний експрес" - лінії швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Борисполем.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Москаля є документ, що Каськіва відрахували з університету за пияцтво та прогули

Як повідомлялось, "Повітряний експрес" планували запустити до ЄВРО-2012, для чого в 2011 році було отримано кредит експортно-імпортного банку Китаю на загальну суму понад $400 млн (з урахуванням страховки). Однак угоду з китайськими будівельниками уклали лише в травні 2013 року.

У червні Експортно-імпортний банк Китаю надав перші $52 млн на проектні та підготовчі роботи для реалізації "Повітряного експресу".

За реалізацію проекту відповідає Національне агентство з питань інвестицій та національних проектів, яке очолює Владислав Каськів. У липні 2012 року Верховна Рада звільнила від оподаткування операції, пов’язані з реалізацією проекту.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян