Казахська авіакомпанія витіснила "АероСвіт" із маршруту
Scat став першим авіаперевізником із Казахстану, який виконує рейси до Києва. При цьому компанія отримала призначення на маршрут, на який комітет цивільної авіації (КГА) Казахстану відмовився допускати авіакомпанію "АероСвіт". Цей перевізник виконував рейси в Актау впродовж півтора року, до кінця жовтня, пише "КоммерсантЪ-Украина".
Мінімальна вартість польоту в один бік становить $263,45. У своєму прес-релізі Scat уточнює, що аеропорт "Актау" - базовий для компанії, і саме через нього вона розраховує здійснювати стикування з інших міст Казахстану до Києва.
"АероСвіт" був вимушений призупинити експлуатацію лінії Київ-Актау за ініціативою КГА Казахстану у зв'язку з політикою витіснення українських авіакомпаній з казахського ринку", - заявили вчора в прес-службі "Аеросвіту". У компанії уточнюють, що "АероСвіт" готовий відновити польоти в Актау, якщо позицію комітету переглянуть.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "АероСвіт" планує літати до Гонконгу
Казахстан домагався скорочення кількості частот виконання польотів між країнами з весни цього року. Хоча чинне міжурядова угода між Україною і Казахстаном не обмежує сторони ні в кількості частот польотів, ні в числі авіаперевізників.
За словами генерального менеджера Amadeus (оператор системи бронювання авіаквитків) в Україні Олексія Муровцева, пряме авіасполучення між Казахстаном і Україною дійсно непопулярне. І "Міжнародні авіалінії України", і "АероСвіт" завантажують ці рейси транзитними пасажирами, що летять з Казахстану через Київ до Європи, США чи Азію.
"Завантаження літаків на рейсі Київ-Актау становила приблизно 85%. Близько 40% пасажирів - прямий потік, 40% - розліт в Україні та 20% - транзит в Європу, Близький Схід та інші регіони", - зазначили в "АероСвіті".