Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Під час аварії південнокорейським поромом керував не капітан, - слідчі

Під час аварії південнокорейським поромом керував не капітан, - слідчі
Фото: AFP
Влада Південної Кореї повідомила, що кількість жертв аварії порому поблизу південно-західного узбережжя країни зросла до 25 осіб. Слідчі з'ясували, що команда першою залишила судно, не подбавши про пасажирів.

Як повідомляє BBC, команді рятувальників вдалося проникнути всередину порома, який потонув у середу біля південно-західного узбережжя Південної Кореї. Водолази обшукали ресторан, однак не знайшли там тих, хто вижив.

На ранок п'ятниці рятувальники підтверджують загибель 25 людей, близько 270 вважають зниклими безвісти.

Зараз слідчі намагаются з'ясувати, чому команда не дала пасажирам вказівки вчасно залишити судно, яке сіло на мілину і почало тонути. Слідство вже виявило, що на час трагедії поромом командував не командир, а третій помічник.

З'ясувалося, що за кілька хвилин до аварії судном керував третій помічник. Слідчі з'ясовують, чи мав капітан взагалі право віддавати штурвал. Допит виявив, що до кабіни управління він повернувся вже після того, як корабель почав тонути.

ЧИТАЙТЕ: Кількість жертв аварії на південнокорейському поромі зросла до дев'яти осіб

За основною версією слідства, саме помилка під час управління судном призвела до катастрофи. Перед аварією пором різко змінив курс. 180 автомобілів і вантажівок і близько 1100 тонн вантажу, які перебували в трюмі, у цю мить перемістилися в один бік, і судно втратило баланс і почало хилитися на бік.

За даними корейських ЗМІ, зрозумівши масштаби того, що сталося, капітан і його помічники одними з перших залишили судно.

Рятувальні служби Південної Кореї продовжують пошуки зниклих, незважаючи на несприятливі погодні умови.

На борту судна "Севол", яке перекинулося 16 квітня біля південно-західного узбережжя Південної Кореї, перебували 475 пасажирів, більшість з них - школярі, які прямували до курортного острову Чеджу.

Внаслідок аварії порому загинули 28 людей, 268 вважаються зниклими безвісти.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян