Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Колесніков хоче повернути продаж квитків за паспортом

Колесніков хоче повернути продаж квитків за паспортом
Фото: 20minut.ua
В уряді підтримали ідею відновлення продажу залізничних квитків за документами.

Про це повідомив 21 травня у Донецьку під час відкриття реконструйованого залізничного вокзалу віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков.

За його словами, у Кабміні не проти персоніфікувати продаж квитків, щоб позбавити залізницю від спекуляції. "Я вважаю за потрібне відновити продаж залізничних квитків за документами", - підкреслив віце-прем'єр-міністр України.

Колесніков також додав, що це дасть можливість правоохоронним органам звернути увагу на тих людей, які купують багато квитків в одні руки.

Стартував он-лайн продаж залізничних квитків

Відсьогодні пасажири зможуть скористатися новою інтернет-системою продажу квитків за допомогою електронного обслуговування на офіційному сайті "Укрзалізниці".

Почати користуватися нею можна вже сьогодні, 21 травня, після 15:00, - повідомив віце-прем'єр — міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков. 

"Систему планували запустити трохи раніше, але ми чекали точного розкладу швидкісних потягів", — сказав він.

На офіційному сайті "Укрзалізниці" в розділі меню "Пасажирам", або за прямим посиланням http://booking.uz.gov.ua/ у режимі online - пасажир може обрати маршрут, дізнатися про наявність місць та оплатити проїзд. При цьому система передбачає можливість оплати практично всіма платіжними картками.

Фото: ipress.zmolo.com

За словами Колеснікова, автоматизована система продажу квитків впроваджена з метою розширення сфери послуг пасажирських перевезень на Євро-2012.

Квитки на поїзди Hyundai викликали ажіотаж серед покупців

За словами начальника Головного пасажирського управління Укрзалізниці Олександра Іванько, за перший день продажу квитків на поїзди Hyundai було продано більш ніж тисячу місць: 900 - на напрямок Київ – Харків і 200 квитків на напрямок Київ – Львів.

"У ЗМІ були побоювання щодо того, чи будуть ці нові поїзди користуватися популярністю. Однак такі ж настрої були і десять років тому, коли ми запускали експреси з Києва до Харкова, а сьогодні ці поїзди є надзвичайно популярними. Очевидно, що українські пасажири вже готові до того, щоб залізничні перевезення перейшли на інший рівень швидкості і комфорту, ми бачимо це за першими результатами продажів", – зазначив Іванько сьогодні, 21 травня, на брифінгу.
 
 
Також на зустрічі він оприлюднив результати анкетування, проведеного Укрзалізницею серед 6000 пасажирів напередодні запуску швидкісного руху. Згідно з отриманими даними, 40% пасажирів зацікавлені в швидкісному русі, а 46% готові користуватися ним замість традиційних нічних поїздів.
 
Нагадаємо, що 27 травня має відбутися запуск швидкісних потягів Hyundai, що курсують між Києвом, Харковом і Львовом. Поїзди на маршруті Київ – Донецьк будуть запущені на початку червня.
 
За п’ять років всі нічні потяги в Україні замінять денними Hyundai
 
В уряді готові за п’ять років замінити всі нічні потяги денними рейсами електричок Hyundai, які як мінімум у два рази дорожчі. Пояснюють це зношеністю рухомого складу.
 
"Так званих класичних нічних потягів через п'ять років не залишиться тому, що вони повністю вичерпали свій ресурс. І ніхто не буде піддавати ризику життя людей. Їм на зміну прийдуть швидкісні потяги Hyundai", - заявив Борис Колесніков.
 
Міністр також зазначив, що поки для повної заміни нічних складів не вистачає нових потягів.
 
Нагадуємо, вартість квитків у другому класі Hyundai в два рази вища, ніж у звичайних швидких — 307 грн. на маршруті Київ-Львів. У першому класі — 475 грн.
 
Зазначимо, що в Україні вже почали міняти звичайні приміські електрички на потяги Skoda. У них квитки буду в 4 рази дорожчі, ніж зараз.
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight