Компанія British Airways знатиме своїх клієнтів в обличчя
Історія ваших подорожей, запити спеціального харчування та детальна інформація про скарги – усе це буде знати нова система, яку впроваджує британська авіакомпанія British Airways.
Також за допомогою Google будуть проводити пошук фотографій пасажирів, які допоможуть співробітникам ідентифікувати їх.
Як зазначають представники компанії, ця система під назвою Know Me дозволить підвищити якість обслуговування клієнтів, зробивши їх більш персоналізованими.
Головна мета British Airways - створити комфортний сервіс для важливих пасажирів, наприклад, керівників фінансових компаній. Як зазначив прес-секретар авіакомпанії "досьє на конкретних клієнтів дозволить співробітникам впізнати їх, коли вони тільки входять в аеропорт або в літак".
British Airways "полює" за інформацією
Таку ініціативу ведучого британського перевізника засудила організація Big Brother Watch, що займається захистом приватності і розслідуваннями втручання компаній і уряду в приватне життя громадян.
Директор організації Нік Солен'я зазначив, що неправильно полювати за інформацією на пасажирів без дозволу.
"По суті, авіакомпанія не запитала дозволу у пасажирів на пошук в Googlе їх фотографії або будь-якої іншої інформації. А це не відповідає закону про захист даних", - цитує його The Daily Mail.
У свою чергу представник British Airways заявив, що система Know Me повністю відповідає закону про захист даних і не порушує його. "Це просто ще один інструмент, що дозволяє запропонувати гарне обслуговування клієнтам", - говорять в авіакомпанії.
British Airways разом з Iberia входить до складу International Airlines Group, чистий прибуток якого за 2011 року зріс у 5,55 рази і склала €555 млн.