Прибутки авіакомпаній падають через кризу в Європі
Про це повідомляє Reuters.
Однак, у розподілі прибутку спостерігається зростаючий розрив між регіонами. Покращення ситуації спостерігається лише у Північній та Південній Америці. Також зростає занепокоєння, що обсяг вантажних авіаперевезень може постраждати через економічну кризу в Європі.
Краща ситуація в США
IATA, група, яка базується в Женеві і в яку входять близько 240 авіаліній, регулярно робить прогнози для галузі, діяльність якої є барометром ділової впевненості та торгівлі.
Гендиректор IATA Тоні Тайлер заявив, що бізнес покращується для американських авіаліній.
"У решті світу спостерігається зменшення прибутковості. Для європейських авіаліній умови стрімко погіршуються, і результатом є збитки", - сказав Тайлер. Песимізм, на його думку, переважно походить від боргової кризи в єврозоні.
Вантажні перевезення
Керівники авіаліній заявили, що занепокоєння викликає зменшення обсягів вантажних перевезень з і до Європи.
Топ-менеджери авіаперевізників та аналітики розглядають обсяги авіаційних перевезень вантажів як основний показник глобальної торгівлі.
За словами голови Japan Airlines Масару Оніші, обсяг перевезень з Японії та решти Азії до Європи впав на 5% порівняно з попереднім роком.
Масару Оніші, Japan Airlines. Фото: AFP.
Cathay Pacific Airways, найбільший перевізник вантажів у світі, переживає зменшення прибутків на 10% у перші чотири місяці цього року, за словами гендиректора компанії Джона Слозара.
За словами гендиректора KLM, найбільшого авіаперевізника в Європі, замовлення пасажирських квитків у сегменті преміум-класу тримається відносно стабільно, але перевезення вантажів відчутно постраждало, оскільки клієнти переходять на дешевші морські перевезення.
Голова Air France-KLM Жан Кирил Спінета. Фото: AFP.
Прогнози
IATA збільшила вдвічі прогнозовані збитки для європейських авіаліній у 2012 році – з $ 600 млн до $ 1,1 млрд .
Натомість, асоціація збільшила прогноз щодо прибутків північноамериканських авіаліній, з $ 0,9 млрд до $ 1,4 млрд.
Позитивним фактором для авіаперевізників стало збільшення транспортного потоку та падіння ціни на пальне. За словами Тайлера, вантажні перевезення виходять на вищий рівень після дворічного занепаду, однак ще невідомо, чи тенденція триватиме, зважаючи на боргову кризу єврозони.