Корейські Hyundai і Kia завдяки кризі підкорюють ринок Європи
Південнокорейські автовиробники Hyundai і Kia подвоїли свою частку на ринку Європи протягом останніх п'яти років.
У час, коли європейські автовиробники страждають від надлишку виробництва і падіння попиту, заводи південнокорейських виробників у Європі працюють на повну потужність. Завдяки кризі частка Kia Motors і Hyundai на ринку Європи продовжує зростати.
Корейці лідирують, навіть не збільшуючи виробництво
Як заявив під час Женевського автосалону виконавчий директор Kia Motors у Великобританії і Ірландії Пол Філпотт, зростання неможливо підтримувати постійно.
Директор Hyundai Motor у Великобританії також наголосив, що у 2013 році компанія долатиме виробничі труднощі: "Ми не зможемо виготовляти достатньо автомобілів, щоб підтримати попередні темпи зростання".
Однак у ситуації, коли обсяги продажів європейських конкурентів падають, а попит на корейські авто зростає, Hyundai і Kia збільшують частку ринку навіть без зростання темпів виробництва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai відвойовує у Ford позиції на європейському авторинку
У 2012 році продажі Hyundai у Європі зросли на 9%, а Kia – на 15%.
Крім зростання, Kia Motors і Hyundai сплачують близько €1,7 млрд податків європейським урядам і надають більше одного мільйона робочих місць у країнах ЄС, зокрема у Чехії і Словаччині.
У цей же час продажі європейських автовиробників скорочуються набагато швидше, ніж компанії попередньо прогнозували. Голова альянсу Renault-Nissan зауважив: "З початку року продажі впали на 8-9%, а не на 3-4%, як ми очікували. Ринок залишатиметься слабким не лише цього року, але, ймовірно, до 2016 року".
За матеріалами BBC