Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Корейські Hyundai і Kia завдяки кризі підкорюють ринок Європи

Корейські Hyundai і Kia завдяки кризі підкорюють ринок Європи
Фото: topnews.in
Продажі європейських автовиробників через кризу падають п'ятий рік поспіль. Південнокорейські компанії Hyundai і Kia у цей час захоплюють збільшують частку ринку у ЄС.

Південнокорейські автовиробники Hyundai і Kia подвоїли свою частку на ринку Європи протягом останніх п'яти років.

У час, коли європейські автовиробники страждають від надлишку виробництва і падіння попиту, заводи південнокорейських виробників у Європі працюють на повну потужність. Завдяки кризі частка Kia Motors і Hyundai на ринку Європи продовжує зростати.

Корейці лідирують, навіть не збільшуючи виробництво

Як заявив під час Женевського автосалону виконавчий директор Kia Motors у Великобританії і Ірландії Пол Філпотт, зростання неможливо підтримувати постійно.

Директор Hyundai Motor у Великобританії також наголосив, що у 2013 році компанія долатиме виробничі труднощі: "Ми не зможемо виготовляти достатньо автомобілів, щоб підтримати попередні темпи зростання".

Однак у ситуації, коли обсяги продажів європейських конкурентів падають, а попит на корейські авто зростає, Hyundai і Kia збільшують частку ринку навіть без зростання темпів виробництва.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Hyundai відвойовує у Ford позиції на європейському авторинку

У 2012 році продажі Hyundai у Європі зросли на 9%, а Kia – на 15%.

Крім зростання, Kia Motors і Hyundai сплачують близько €1,7 млрд податків європейським урядам і надають більше одного мільйона робочих місць у країнах ЄС, зокрема у Чехії і Словаччині.

У цей же час продажі європейських автовиробників скорочуються набагато швидше, ніж компанії попередньо прогнозували. Голова альянсу Renault-Nissan зауважив: "З початку року продажі впали на 8-9%, а не на 3-4%, як ми очікували. Ринок залишатиметься слабким не лише цього року, але, ймовірно, до 2016 року".

За матеріалами BBC

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян