Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізницю" не приватизують, - Козак

Фото: uk.wikipedia.org
Міністр інфраструктури України Володимир Козак заявив, що закон про особливості створення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту не передбачає приватизації українських залізниць.

Про це він заявив у п'ятницю, 18 січня, після переговорів з Профспілкою залізничників і транспортних будівельників України в Києві.

"Сьогодні багато політичних сил починають "інформувати" суспільство про так звану "приватизацію" залізниць, реформування, яке нібито призведе до скорочення залізничників та зменшення соціальних гарантій. Я хочу запевнити, що цього не буде ніколи. Реформування пройшло у всіх країнах Європи і СНД , окрім України, і ніде немає зменшення заробітної плати або скорочення працівників, а навпаки, там, де пройшло реформування, заробітна плата збільшилася практично в два і більше рази", - пояснив урядовець.

Козак наголосив, що приватизувати залізниці неможливо: "Реформування пройшло в Росії, Казахстані, Німеччині і залізні дороги там перебувають у державній власності".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гендиректор Укрзалізниці: реформування - не приватизація

За його словами, в даний час йде підготовка до реформування залізничної галузі і, в зв'язку з цим, запевнив, що вона буде прозорою та повністю відкритою для профспілок і суспільства в цілому, всі документи будуть оприлюднені.

Нагадаємо, що закон "Про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" був прийнятий наприкінці лютого 2012 року, на початку березня - підписаний Президентом.

Згідно із законом, "Укрзалізницю" передбачають реформувати у публічне акціонерне товариство з концентрацією 100% акцій у власності держави.

Новий суб'єкт господарювання пропонують утворити шляхом злиття Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниці") та підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування. Окрім того, в статутний капітал будуть внесені акції, частки та паї, що належать державі в компаніях, створених за участю підприємств залізничного транспорту.

Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
Західним експертам варто зайнятися Шольцем – буде більше користі. росіяни продовжують просуватися на Захід від Авдіївки – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер
ЗСУ поки не вдалося вирішити кризу біля Очеретиного. Бомби УМПК і РСЗВ завдають втрат – Том Купер
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн