Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізницю" не приватизують, - Козак

Фото: uk.wikipedia.org
Міністр інфраструктури України Володимир Козак заявив, що закон про особливості створення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту не передбачає приватизації українських залізниць.

Про це він заявив у п'ятницю, 18 січня, після переговорів з Профспілкою залізничників і транспортних будівельників України в Києві.

"Сьогодні багато політичних сил починають "інформувати" суспільство про так звану "приватизацію" залізниць, реформування, яке нібито призведе до скорочення залізничників та зменшення соціальних гарантій. Я хочу запевнити, що цього не буде ніколи. Реформування пройшло у всіх країнах Європи і СНД , окрім України, і ніде немає зменшення заробітної плати або скорочення працівників, а навпаки, там, де пройшло реформування, заробітна плата збільшилася практично в два і більше рази", - пояснив урядовець.

Козак наголосив, що приватизувати залізниці неможливо: "Реформування пройшло в Росії, Казахстані, Німеччині і залізні дороги там перебувають у державній власності".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гендиректор Укрзалізниці: реформування - не приватизація

За його словами, в даний час йде підготовка до реформування залізничної галузі і, в зв'язку з цим, запевнив, що вона буде прозорою та повністю відкритою для профспілок і суспільства в цілому, всі документи будуть оприлюднені.

Нагадаємо, що закон "Про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" був прийнятий наприкінці лютого 2012 року, на початку березня - підписаний Президентом.

Згідно із законом, "Укрзалізницю" передбачають реформувати у публічне акціонерне товариство з концентрацією 100% акцій у власності держави.

Новий суб'єкт господарювання пропонують утворити шляхом злиття Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниці") та підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування. Окрім того, в статутний капітал будуть внесені акції, частки та паї, що належать державі в компаніях, створених за участю підприємств залізничного транспорту.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян