Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Столична влада посилила вимоги до приватних перевізників у Києві

Столична влада посилила вимоги до приватних перевізників у Києві
Фото: molbuk.ua
Київська міська державна адміністрація внесла низку доповнень до переліку вимог до приватних перевізників.

Про це повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на директора департаменту транспортної інфраструктури Євгена Водовозова.

За його словами, міська влада поставила собі завдання підвищити якість перевезень, у тому числі тих, що здійснюються приватними маршрутними таксі в Києві. Для цього вимоги до перевізників, які мають бажання обслуговувати киян, стають жорсткішими.

Зокрема, в кінці червня 2013 було оголошено конкурс з визначення перевізників на 159-ти маршрутах міста. Умови конкурсу передбачають такі вимоги:

- транспортні засоби повинні бути обладнані не менше, ніж 21-м місцем для сидіння;

- мати не менше 2-х автоматичних дверей для входу-виходу;

- двигуни повинні відповідати нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2";

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перевізники Львова самовільно підвищать ціну за проїзд

- автобуси повинні перебувати в належному технічному і санітарному стані. Термін їх використання - не більше семи років, а у разі організації нового маршруту, на ньому можуть працювати тільки транспортні засоби з терміном експлуатації до п'яти років.

Додатковими умовами конкурсу передбачається наявність у перевізника GPS-системи або її установки протягом року з моменту визнання перевізника-претендента переможцем.

Більше того, на маршруті має працювати мінімум один транспортний засіб, пристосований для перевезення осіб з особливими потребами. Водії маршрутних таксі повинні бути забезпечені одягом однотипної форми.

Нагадаємо, що ще наприкінці березня в уряді розробили законопроект "Про автомобільний транспорт", згідно з яким планують зобов'язати перевізників обладнати автобуси тахографами, обмежувачами швидкості та ременями безпеки.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times