Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Кабмін розробляє жорсткіші вимоги до перевізників

Кабмін розробляє жорсткіші вимоги до перевізників
Фото: molbuk.ua
У Міністерстві інфраструктури розробили законопроект "Про автомобільний транспорт", згідно з яким планують зобов'язати перевізників обладнати автобуси тахографами, обмежувачами швидкості та ременями безпеки.

Новий закон планують затвердити до кінця літа, повідомляє "КоммерсантЪ-Украина".

У законі йдеться про посилення заходів безпеки перевезень пасажирським і вантажним автотранспортом. Зокрема, ременями безпеки пасажирів і водія повинні бути обладнані всі автобуси, крім тих, що працюють на міських і приміських маршрутах. У законопроекті також передбачили вимоги щодо використання шин у зимовий період чи під час рейсів гірськими дорогами.

"Щодня в Україні автобуси перевозять 4-5 млн осіб. Багато пасажирів користуються послугами "нелегалів", які не дотримуються елементарних заходів безпеки і не несуть відповідальності за пасажирів. Автотранспорт у 14-15 разів небезпечніший, ніж авіаційний", – зазначає віце-президент Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників (ВААП) Володимир Вакуленко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна втрачає транзит вантажів через затримки на митниці

В документі зазначено, що пристрої обмеження швидкості повинні бути у вантажних автомобілів з масою понад 3,5 т, в автобусів та іншого пасажирського транспорту спеціалізованого призначення, призначеного, зокрема, для перевезення школярів. Завдяки таким тахографам максимальна швидкість вантажних автомобілів не повинна перевищувати 90 км/год, автобусів – 100 км/год, а автобусів для перевезення школярів – 70 км/год.

Норм нового закону вже частково дотримуються пасажирські перевізники, що працюють на міжнародних маршрутах. Їхні автобуси частково оснащені обмежувачами, ременями безпеки і тахографами, бо без них перевізники мали б проблеми з ліцензіями в ЄС.

Окремим пунктом у законі передбачена відповідальність за невиконання правил безпеки. Наприклад, за відсутність тахографа або його відключення каратиметься штрафом у розмірі 850 грн, а відсутність ременів безпеки і обмежувачів швидкості –1700 грн.

В свою чергу, компанії-перевізники скаржаться, що далеко не всі машини можна переобладнати. Перевізники добиваються введення вільного тарифоутворення, а наслідком цього може бути подорожчання їхніх послуг.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян