Америка може завоювати китайського споживача товарами Made in USA
Про перевагу США у війні двох держав за інвесторів йдеться у звіті The Boston Consulting Group (BCG).
За прогнозами компанії, до кінця десятиліття зростання обсягів експорту із США і одночасне повернення виробництва з Китаю дозволить створити в США від 2,5 до 5 млн нових робочих місць у галузі виробництва та супутніх послуг.
На користь американських товарів працює й те, що їх набагато менше, ніж китайських. Через це вони отримують легкий присмак елітарності.
Натомість, основним слабким місцем товарів, вироблених в Китаї, залишається недовіра до якості.
ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: За півстоліття економіка Китаю перевершить розвиток США
Як зазначає BCG, американські компанії можуть не лише посилювати позиції на внутрішньому ринку, але й підкорювати ринок Китаю. Адже любов китайських споживачів до американських товарів ненабагато слабша, ніж у самих американців.
Наприклад, якщо в США за товари Made in USA готові більше платити близько 80% споживачів, то в Китаї цей показник становить близько 60%.
Саме цим мешканці "Піднебесної" серйозно відрізняються від європейських покупців, які є більш патріотичними по відношенню до власної продукції.
Наприклад, більше 65% споживачів з Франції і Німеччини заявили, що вони готові платити більше за товари, вироблені у їх країнах, ніж за товари виробництва США.
Натомість, у Китаї підтримати національного виробника готові менше 20% споживачів.