Мер Нью-Йорка витратить $12 млн власних грошей на популяризацію закону про зброю
Мер Нью-Йорка Майкл Блумберг наполягає на впровадженні більш ретельних перевірок громадян, які хочуть придбати зброю. Він заявив, що витратить $12 млн власних коштів на телевізйіну кампанію, яка агітуватиме за новий закон про зброю.
Рекламні ролики, які транслюватимуть у 13 штатах, закликатимуть населення вимагати у своїх сенаторів підтримати посилення перевірок біографій тих людей, які хочуть придбати вогнепальну зброю.
Національна стрілецька асоціація США (NRA) піддала критиці агітаційну кампанію Блумберга.
Голова NRA Вейн Лапьер заявив: "Блумбергу слід знати, що США - країна для людей, і він не може нав’язувати свою волю народу".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Покупців зброї у Нью-Йорку перевірятимуть на психічні розлади
Блумберг, у свою чергу, заявив, що 90% американців підтримує його рішення. "Ми робимо усе, щоб сенатори зрозуміли, що саме цього закону хочуть сім'ї жертв стрілянин, і цього хоче суспільство". Він висловив "обережний оптимізм" щодо ухвалення законопроекту у конгресі.
Наступного місяця конгрес США розглядатиме законопроект, який створила адміністрація президента Обами після стрілянини у грудні у школі міста Ньютаун, яка забрала життя 20 дітей.
Обама запропонував заборонити продаж штурмової зброї, але цей пункт минулого тижня вилучили з законопроекту. Тепер прибічники нового закону добиваються схвалення у конгресі іншої пропозиції Обами – здійснення більш ретельних перевірок минулого людини, яка хоче придбати зброю.
За матеріалами BBC