Попов стверджує, що метро на Троєщину вже почали будувати
"Що стосується метро у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, то ми зараз займаємося залученням інвестора для максимально швидкої реалізації цього проекту. А роботи з будівництва четвертої лінії вже тривають - в найближчі дні в районі вулиці Набережно-Лугової закладатимемо перші елементи оправи тунелю", - заявив Попов газеті "Сегодня".
"Коли визначать інвестора, то можна буде планувати здачу в експлуатацію першої черги нової лінії вже через два роки", - додав він.
Голова КМДА нагадав, що проект будівництва метро на Троєщину розділений на кілька черг. На першому етапі планують запустити рух із Троєщини до Подолу, а другою чергою йти правим берегом - від Лук'янівки до Подільського мосту. За його словами для реалізації першого етапу планують залучити приблизно $800-900 млн, а загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $2 млрд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проїзд у київському метро неминуче подорожчає
"Такі суми зараз непосильні для бюджету, тому у вирішенні цього найважливішого для киян питання ми сподіваємося на співпрацю з бізнесом. Я впевнений, що будівництво і експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, є цікавим з точки зору інвестицій проектом", - зазначив він.
Нагадаємо, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Далі ця лінія піде на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.