Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Мінінфраструктури має намір збільшити частку лоукостів в Україні до 63%

Мінінфраструктури має намір збільшити частку лоукостів в Україні до 63%
Фото: commons.wikimedia.org
Міністерство інфраструктури має намір збільшити частку лоукостів на українському ринку до 45% в 2020 році і до 63% в перспективі.

Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляє avianews.com, передає LB.ua.

"Ми зробимо все можливе, щоб політ в літаку став для українців таким самим звичайним явищем в житті як поїздка на автобусі або залізниці", - заявив міністр під час зустрічі 15-мільйонного пасажира в аеропорту "Бориспіль".

За його словами, за 5 років число громадян України, які користуються авіаційним транспортом, має збільшитися в три рази, а пасажиропотоки аеропортів країни досягти позначки в 32 млн чоловік.

У міністерстві знову нагадали про намір провести оптимізацію оподаткування для українських авіаперевізників, що має в результаті знизити вартість перельотів між містами України.

Згідно з даними Державіаслужби, аеропорти України за 11 місяців 2019 року обслужили 22 млн 576 тис. пасажирів, що на 18,7% перевищило результат за аналогічний період минулого року. Авіакомпанії країни за звітний період перевезли 12 млн 867,3 тис. пасажирів (+10,2%).

Зараз найбільшими іноземними лоукостами на українському ринку є WizzAir і Ryanair. Перший представлений в аеропортах "Жуляни", Львів, Одеса, Харків і в 2020 році планує зайти в Запоріжжі. Ryanair літає з Борисполя, Львова, Одеси, Херсона та Харкова.

Серед українських авіакомпанія як лоукост позиціонує SkyUp. Авіакомпанія перевезла 1,5 млн пасажирів за 11 місяців 2019 року.

Нагадаємо, що Міністерство інфраструктури України у 2020 році планує розвивати внутрішньо українські авіаперевезення, а також державно-приватне партнерство в авіаційній галузі.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер