Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

На керівні посади аеропорту "Бориспіль" призначають людей Коломойського

На керівні посади аеропорту
Фото: molbuk.ua
У державному підприємстві "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" керівні посади обіймають люди, які наближені до бізнесмена Ігоря Коломойського.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

За інформацією, до менеджменту аеропорту увійшли представники "МАУ", "АероСвіту" і аеропорту "Київ". 

Виконувачем обов'язки заступника генерального директора з операційної діяльності держпідприємства призначили Антона Борисюка, який раніше працював віце-президентом авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) з сервісу та логістики. 

На посаду виконувача обов’язків заступника генерального директора з економіки та фінансів призначили Кирила Звонарьова, який раніше обіймав посаду заступника генерального директора збанкрутілої авіакомпанії "АероСвіт". 

Крім того, виконувачем обов’язків головного бухгалтера аеропорту призначили Ганну Шиловцеву, яка раніше займала посаду головного бухгалтера комунального підприємства "Аеропорт "Київ". 

"Усі кандидатури узгоджують відповідно до процедури в профільному міністерстві", - зазначили в прес-службі аеропорту. 

ЧИТАЙТЕ: Бунт у Львівському аеропорту: колектив вимагає відставки керівництва

Раніше, 19 вересня, на посаду виконуючого обов'язки генерального директора аеропорту "Бориспіль" призначений Євген Дихне, який до цього обіймав посаду директора з організації пасажирських перевезень "Укрзалізниці" і працював в авіакомпанії "Львівські авіалінії". 

Нагадаємо, в 2012 році компанія "Дніпроавіа" Ігоря Коломойського проявляла активний Інтерес до приватизації держпакета авіакомпанії "МАУ". 

За інформацією ЗМІ, на початку 2013 року структури Ігоря Коломойського отримали контроль над "МАУ". 

Коломойського також пов'язували із українською авіакомпанією "Аеросвіт", яка збанкрутіла в кінці 2012 року.

Хоча керівництво обох авіакомпаній спростувало причетність до Коломойського. 

Відзначимо, в березні Кабмін призначив на посаду глави Державної авіаційної служби Дениса Антонюка, який раніше обіймав посаду директора з розвитку маршрутної мережі та альянсам авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян