ТЕХНОЛОГІЇ НОВИНИ

На Церері виявили "підземний океан"

Група міжнародних астрономів виявили на карликовій планеті Церера сліди хлориду натрію, що характерно для морів на Землі.
На Церері виявили "підземний океан" Фото: Укрінформ

Самі сліди були знайдені у кратері Оккатор, якому 20 мільйонів років, повідомляє "Укрінформ".

На думку вчених із США і Європи, сам "океан" може знаходитися на глибині у близько 40 км під землею. Астрономи переконані, що ці сліди хлориду натрію, ймовірно, були сформовані впродовж останніх двох мільйонів років, що є незначним періодом часу для космосу.

За словами Марії Христини Де Санктіс із Римського інституту астрофізики, ця знахідна є дуже важливою з точки зору дослідження виникнення елементів життя поза Землею.

"Матеріал, знайдений на Церері, є надзвичайно важливим з точки зору астробіології. Ми знаємо, що всі ці мінерали є важливими для виникнення життя", - заявила вона.

Зазначається, що сама карликова планета Церера, яка найближча до Сонця, була відкрита у 1801 році італійським астрономом Джузеппе Піацці.

Нагадаємо, що телескоп Hubble від Національного управління з аеронавтики й дослідження космічного простору США (NASA) сфотографував розсіяне зоряне скупчення NGC 2203 у сузір'ї Столова Гора.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ