Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німеччина заборонила онлайн-сервіс пошуку таксі Uber

Німеччина заборонила онлайн-сервіс пошуку таксі Uber
Фото: usatmarkets.com
Суд у Франкфурті ухвалив тимчасове рішення про заборону у Німеччині американського сервісу замовлення таксі Uber за недобросовісну конкуренцію.

Земельний суд у Франкфурті ухвалив рішення про тимчасову заборону у Німеччині сервісу Uber для пошуку, виклику та оплати таксі або приватних водіїв з мобільного пристрою.

Як повідомляє інтернет-портал Engadget, у рішенні йдеться, що без отримання офіційного дозволу згідно із чинним законодавством пасажирські перевезення, замовлені з використанням мобільних додатків, здійснюватися не можуть. Судді також звинуватили Uber у недобросовісної конкуренції.

У разі порушення рішення суду компанії доведеться сплатити адміністративний штраф на суму €250 тис. Uber вже оголосила про намір подати скаргу на судове рішення, а до її розгляду продовжувати роботу.

Із позовом проти Uber до суду звернулася німецька спілка працівників таксі. Її представники, зокрема, наголосили на тому, що діяльність Uber не відповідає встановленим у Німеччині стандартам.

ДИВІТЬСЯ: Нелегальні таксі Нью-Йорка (фото, відео)

Зокрема, водії, які працюють з Uber, не проходять медичне обстеження, а автомобілі - передбаченого для таксі техогляду. Водночас саме тому, що такі водії не сплачують необхідні збори, поїздка при замовленні через сервіс може коштувати вдвічі менше, ніж через традиційну службу таксі.

Мобільний додаток Uber зараз діє в більш 200 містах світу. У Німеччині скористатися його послугами можна було у декількох містах, зокрема, у Берліні.

Стартап створили у Сан-Франциско у 2009 році. Його європейське представництво знаходиться в Амстердамі. Uber дозволяє клієнту викликати таксі, а також побачити на карті, де знаходиться машина, якій найближче добиратися до замовника. Поїздка, зазвичай, коштує дешевше, ніж послуги офіційного таксі.

Поява Uber у Британії також призвела до конфлікту з місцевими службами таксі. Таксисти намагалися добитися заборони на роботу сервісу, оскільки його водії не працюють за таксометром. Лондонське управління транспорту вирішило, що програма не порушує закон. У червні цього року служби таксі в декількох європейських містах організували страйки проти Uber.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян