Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німецькі автобани незабаром можуть стати платними

Німецькі автобани незабаром можуть стати платними
Фото: womenworld.com.ua
Тривала дискусія щодо запровадження плати за користування автобанами у Німеччині незабаром може отримати реальних обрисів.

Незабаром плата за користування автомобільними дорогами може стати реальністю, пише DW.de.

Міністерство транспорту Німеччини вже вивчає відповідну програму запровадження дорожнього збору, поки саме питання залишається однією з топ-тем коаліційних переговорів між християнськими демократами і соціал-демократами, що тривають у Берліні.

Більшість сусідів Німеччини стягують плату за користування автобанами. Наприклад у Швейцарії обов'язок водія купувати "віньєтку" (від французького vignette) законодавчо закріплений ще з 1985-го року. Такий же подорожній збір стягують і в Чехії, а з 1997-го року і в Австрії. В Італії, Іспанії та Франції теж існує дорожній збір, але він залежить від кілометражу подорожі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До України чужим авто: 100 кілометрів за €6

Водночас користування шляхами у Німеччині досі залишалося безкоштовним. При цьому на окремих ділянках стан інфраструктури залишає бажати кращого. Це і спонукало низку німецьких політиків відстоювати ідею запровадження дорожнього збору.

У баварській правлячій партії ХСС під час передвиборчої кампанії вимагали запровадати плату за користування автобанами для закордонних водіїв. Адже, аргументують баварці, у сусудніх Австрії, Швейцарії та Чехії їм доводиться платити.

Отримані від іноземців кошти політики пропонують скерувати на покращення дорожньої інфраструктури. Сьогодні з федерального бюджету на потреби ремонту автобанів виділяють п'ять мільярдів євро щороку. За оцінками ж міністра транспорту, представника баварського Християнсько-соціального союзу Петера Рамзауера, цих коштів замало - як мінімум бракує ще 2,5 мільярдів, наголошує міністр.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян