Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німецькі автомобілі – найнадійніші в світі

Німецькі автомобілі – найнадійніші в світі
Фото: driveblog.ru
Аналіз статистики несправностей, проведений фахівцями ADAC, визначив, що німецькі автомобілі обігнали інших виробників за своєю надійністю.

Про це пише "Німецька хвиля".

Вперше з 1978 року німецькі автовиробники випередили своїх конкурентів у всіх шести класах автомобілів. Причина цього, на думку фахівців, мільярдні інвестиції у якість транспортних засобів.

Серед автомобілів середнього класу першість належить Audi A5, яка мала найменше несправностей. Ціни на цю модель починаються від €34 950. Друге та третє місце посідають Audi Q5 і BMW X3, які коштують від $55 та $60 тис відповідно.

У попередні роки незмінними лідерами були Toyota Avensis (пропозиції на ринку від $27 950) і Mazda 6 (від $26 тис), проте цього річ вони не змогли пробитися навіть у першу десятку.

Серед автомобілів бізнес-класу лідером є Audi A6, яку наздоганяють BMW 5 і Mercedes E-класу. $52 тис, $56 та $57 відповідно треба викласти за безпеку.

Маленький, але надійний та недорогий

З-поміж машин малого класу лідирує BMW Mini, що коштує на ринку від $29 тис. На другому місці – єдиний продукт японських виробників, що дістався до топ-позицій, Mitsubishi Colt (від $12 тис). Третє почесне місце посідає Opel Meriva з ціною від $23 тис.

Прихильників найбільш бюджетного варіанту порадує, що на четвертому місці розташувався , Dacia Sandero, що коштує від €6 790.

Серед найменших автомобілів найнадійнішою є нова модель Ford Ka (від $7,5 тис). Друге і третє місце відповідно посіли Renault Twingo (від $12 300) i Toyota Aygo (від $42 тис).

Під час проведення дослідження експерти проаналізували статистику 230 тисяч з чотирьох мільйонів несправностей, зафіксованих минулого року. Оцінювалися лише машини, яким було не більше шести років.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян