Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто
Фото: blogturista.net
Автомобіль втрачає популярність серед німців через ціни на паливо, високу вартість парковки і розвинуту систему громадського транспорту.

На кожну тисячу жителів німецьких міст з населенням понад півмільйона осіб припадає лише 336 автомобілів, повідомляє "Дойче Велле" з посиланням на центр автомобільних досліджень CAR.

У середньому ж по Німеччині цей показник становить 472 машини.

Найменшу кількість автовласників зафіксували серед жителів Берліна (289 автомобілів на 1000 жителів), Ганновера (320 автомобілів) і Франкфурта (324 автомобіля).

Найбільша кількість в Дортмунді (410 машин на 1000 жителів) та Ессені (403 машини).

На думку експертів, автомобіль втрачає популярність через ціни на паливо і високу вартість парковки. Крім того, серед основних причин експерти зазначають також розвинуту систему громадського транспорту, особливо у великих містах.

Лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль

"Власний автомобіль приносить менше задоволення там, де можна користуватися розвиненою мережею громадського транспорту, а ціни за парковку "кусаються", - пояснив глава дослідницького центру Фердинанд Дуденхеффер.

За словами експерта, городяни все менше відчувають потребу у власному автомобілі із зростанням популярності системи каршерінга (групового користування автомобілями), а також інших видів оренди транспортних засобів. До речі, каршерінг також знижує необхідність купувати машину у власність.

Експерти вважають, що в майбутньому ця тенденція продовжиться, в тому числі і в сільській місцевості.

Натомість такий тренд може мати не тільки позитивні, а й негативні наслідки. Зниження популярності авто може відбитись на розвитку автомобільної промисловості.

"Те, що лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль, - це дуже тривожний сигнал", - зазначає Дуденхеффер.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico