Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто
Фото: blogturista.net
Автомобіль втрачає популярність серед німців через ціни на паливо, високу вартість парковки і розвинуту систему громадського транспорту.

На кожну тисячу жителів німецьких міст з населенням понад півмільйона осіб припадає лише 336 автомобілів, повідомляє "Дойче Велле" з посиланням на центр автомобільних досліджень CAR.

У середньому ж по Німеччині цей показник становить 472 машини.

Найменшу кількість автовласників зафіксували серед жителів Берліна (289 автомобілів на 1000 жителів), Ганновера (320 автомобілів) і Франкфурта (324 автомобіля).

Найбільша кількість в Дортмунді (410 машин на 1000 жителів) та Ессені (403 машини).

На думку експертів, автомобіль втрачає популярність через ціни на паливо і високу вартість парковки. Крім того, серед основних причин експерти зазначають також розвинуту систему громадського транспорту, особливо у великих містах.

Лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль

"Власний автомобіль приносить менше задоволення там, де можна користуватися розвиненою мережею громадського транспорту, а ціни за парковку "кусаються", - пояснив глава дослідницького центру Фердинанд Дуденхеффер.

За словами експерта, городяни все менше відчувають потребу у власному автомобілі із зростанням популярності системи каршерінга (групового користування автомобілями), а також інших видів оренди транспортних засобів. До речі, каршерінг також знижує необхідність купувати машину у власність.

Експерти вважають, що в майбутньому ця тенденція продовжиться, в тому числі і в сільській місцевості.

Натомість такий тренд може мати не тільки позитивні, а й негативні наслідки. Зниження популярності авто може відбитись на розвитку автомобільної промисловості.

"Те, що лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль, - це дуже тривожний сигнал", - зазначає Дуденхеффер.

Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і
Дугін розповів, як зруйнувати Захід зсередини. Такер Карлсон і "путінський Распутін" залізли у вітальню США – Джулія Девіс
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
Ситуація на східному фронті. Часів Яр, Сіверськ та можливість наступу на Харків та Суми – Frontelligence Insight та Дара Массіко
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росія просувається на Сході. Її військова ефективність підвищилася, проте, чи надовго? – Мік Раян
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер