Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто

Через дороге паливо і парковку німці відмовляються від власних авто
Фото: blogturista.net
Автомобіль втрачає популярність серед німців через ціни на паливо, високу вартість парковки і розвинуту систему громадського транспорту.

На кожну тисячу жителів німецьких міст з населенням понад півмільйона осіб припадає лише 336 автомобілів, повідомляє "Дойче Велле" з посиланням на центр автомобільних досліджень CAR.

У середньому ж по Німеччині цей показник становить 472 машини.

Найменшу кількість автовласників зафіксували серед жителів Берліна (289 автомобілів на 1000 жителів), Ганновера (320 автомобілів) і Франкфурта (324 автомобіля).

Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!

Найбільша кількість в Дортмунді (410 машин на 1000 жителів) та Ессені (403 машини).

На думку експертів, автомобіль втрачає популярність через ціни на паливо і високу вартість парковки. Крім того, серед основних причин експерти зазначають також розвинуту систему громадського транспорту, особливо у великих містах.

Лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль

"Власний автомобіль приносить менше задоволення там, де можна користуватися розвиненою мережею громадського транспорту, а ціни за парковку "кусаються", - пояснив глава дослідницького центру Фердинанд Дуденхеффер.

За словами експерта, городяни все менше відчувають потребу у власному автомобілі із зростанням популярності системи каршерінга (групового користування автомобілями), а також інших видів оренди транспортних засобів. До речі, каршерінг також знижує необхідність купувати машину у власність.

Експерти вважають, що в майбутньому ця тенденція продовжиться, в тому числі і в сільській місцевості.

Натомість такий тренд може мати не тільки позитивні, а й негативні наслідки. Зниження популярності авто може відбитись на розвитку автомобільної промисловості.

"Те, що лише 29% берлінців можуть дозволити собі власний автомобіль, - це дуже тривожний сигнал", - зазначає Дуденхеффер.

Нелегкий вибір. Америка сумуватиме за залежністю Європи від США, коли та зникне – Едвард Лукас
Нелегкий вибір. Америка сумуватиме за залежністю Європи від США, коли та зникне – Едвард Лукас
"Мирний" план Трампа: США не є партнером Європи. Але союзники Києва мають згуртуватися навколо перемоги України
Нові казино з великими бонусами без депозиту: де отримати найкращі пропозиції?
Нові казино з великими бонусами без депозиту: де отримати найкращі пропозиції?
Великоднє перемир'я, якого не було. росіяни намагаються наступати, але без відчутного успіху – Ендрю Таннер
Великоднє перемир'я, якого не було. росіяни намагаються наступати, але без відчутного успіху – Ендрю Таннер
Зовнішня політика США стикається з реальністю. Хто отримає перемогу: геніальний дипломат чи деструктивний ідіот? – Марк Чемпіон
Зовнішня політика США стикається з реальністю. Хто отримає перемогу: геніальний дипломат чи деструктивний ідіот? – Марк Чемпіон
ЄС має сказати США, щоб вони йшли до біса.
ЄС має сказати США, щоб вони йшли до біса. "Фінальна" пропозиція Трампа для України – це повна перемога росії – Філліпс О'Брайен
Китай може отримати все завдяки Трампу. Європа має шанс посилитися – Мінна Аландер
Китай може отримати все завдяки Трампу. Європа має шанс посилитися – Мінна Аландер
Два погляди на війну. Якщо переговори між Україною та росією зазнають невдачі… – Марк Гертлінг
Два погляди на війну. Якщо переговори між Україною та росією зазнають невдачі… – Марк Гертлінг