Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Омелян назвав "дивною" ідею з лоукостами у Гостомелі

Омелян назвав
Володимир Омелян. Фото: apital.ua
Розвивати аеропорт у Гостомелі як міжнародний потрібно після повного завантаження аеропортів "Київ" та "Бориспіль"

Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає УНІАН.

"Я вважаю дивним рішення про розвиток аеропорту в Гостомелі, коли аеропорт "Бориспіль" працює на третину, коли 2 термінали не експлуатуються взагалі, коли не в повному обсязі заповнений аеропорт "Жуляни", - пояснив він.

За його словами, використання Гостомеля для облуговування лоукостів буде правильним "зі стратегічної точки зору" у тому випадку, коли можна буде "планувати пасажиропотік понад 50 млн пасажирів".

"Але на даний момент ми говоримо про цифру в 10 млн пасажирів для "Борисполя" у цьому році за його проектної потужності 25-30 млн пасажирів", - сказав він.

Також міністр зазначив, що, перш ніж розвивати аеропорт у Гостомелі, необхідно розробити бізнес-план.

"Я вважаю, що якщо ми будемо мати бізнес-план розвитку аеропорту "Гостомель" і розуміти, які кошти потрібно вкласти, щоб розвивати пасажирський термінал, запустити інфраструктуру, побудувати дороги, налагодити нормальне сполучення, і будемо розуміти, коли ці кошти повернуться, то можна говорити про щось упевнено. Зараз все на рівні ідей. Давайте все публічно продискутуємо, як це було з офертою Ryanair, і дійдемо якогось висновку", - сказав Омелян.

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман вважає, що після відповідних інвестицій аеропорт у селищі Гостомель під Києвом має стати базовим для всіх лоукостів.

Своєю чергою держпідприємство "Антонов" зацікавлене у використанні аеродрому в Гостомелі для обслуговування компаній-лоукостерів.

Нагадаємо, що питання аеропорту для лоукостерів стало актуальним після того, як ірландська авіакомпанія Ryanair оголосила про скасування польотів в Україну.

Причиною цього стало, що аеропорт "Бориспіль" не погодився із вимогами, які висунув лоукостер Ryanair.

Після цього міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що Ryanair, швидше за все, відмовиться виходити на український ринок. На думку Омеляна, винні в цьому голова наглядової ради і власник авіакомпанії МАУ Арон Майберг та гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін.

Згодом ірландська лоу-кост-авіакомпанія призупинила продаж квитків в усіх напрямках з Києва та Львова.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян