Пасажири "АероСвіту" можуть забрати гроші за невикористаний квиток через інтернет
Про це повідомляється на сайті компанії.
"Якщо вам необхідно отримати повернення коштів за оформленим на рейси "АероСвіт" квитком або звернутися до авіакомпанії з іншого питання, просимо Вас заповнити форму", - повідомили у перевізника.
У "формі повернення коштів" пасажиру пропонується внести стандартні дані (прізвище, ім’я, по батькові, номер квитка, контактна інформація, необхідний коментар) та оформити запит на повернення коштів.
Також ця процедура, за даними компанії, буде доступна на сторінці "АероСвіту" у Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більше 60-ти рейсів "АероСвіту" у суботу на межі зриву
Окрім цього через введення тимчасового розкладу польотів та для інформування про зміни у графіку рейсів авіакомпанія створила антикризовий штаб, до складу якого увійшли представники головних підрозділів компанії із забезпечення виконання рейсів та обслуговування пасажирів.
"Антикризовий штаб окрім польотів, передбачених тимчасовим розкладом, також організує додаткові рейси для доставки пасажирів компанії", - зазначили у повідомленні.
Телефони контактного центру авіакомпанії:
0 800 509 800, (044) 490 34 90, (056) 740 70 00 та 799 (для дзвінків з мобільних телефонів на території Украіни, вартість 1 хв розмови – 2 грн + оплата за з’єднання за тарифним планом оператора).