Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Перехід на е-квиток у громадському транспорті Києва відкладено на рік

Перехід на е-квиток у громадському транспорті Києва відкладено на рік
Фото: facebook.com/davtyan.dmytro
Перехід на єдиний електронний квиток у Києві відкладено щонайменше на рік.

Перехід на е-квиток у громадському транспорті Києва відкладено на рік про сказав директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров у коментарі "Сегодня", передає LB.ua.

Наприкінці жовтня київська влада планувала повністю вивести з обігу жетони в метро і паперові квитки під час оплати проїзду в міському наземному транспорті. Їх повинні були повністю замінити квитки з QR-кодами і безконтактні транспортні картки.

За словами Назарова, цього не станеться.

"Ми вирішили перенести запуск у промислову експлуатацію електронного квитка. Але в будь-якому випадку кияни вже активно ним користуються, купують і поповнюють картки е-квиток. Також паралельно працюватимуть жетони і паперові квитки. Їх поступово будуть виводити з обігу. Я думаю, процес виведення жетонів і паперових квитків триватиме до кінця наступного року", - сказав він.

Перехід на електронний квиток (e-ticket) у комунальному транспорті повинен був відбутися 31 жовтня.
 
Для цього весь наземний комунальний транспорт обладнано валідаторами (пристроями для зчитування безконтактних карток). Частину турнікетів швидкісного трамвая, міської електрички та метрополітену також адаптували під e-ticket.
 
Передбачали, що для того, аби скористатися електронним квитком, пасажиру потрібно буде купити QR-квиток або транспортну картку. Це і є e-ticket, який надалі можна поповнювати за допомогою терміналів, інтернет-банкінгу або в спеціальних пунктах продажу. Щоб оплатити безпосередньо проїзд, пасажирові достатньо піднести транспортну картку або QR-квиток до валідатора. Контролери матимуть спеціальні пристрої для перевірки реєстрації електронного квитка.
 
Ця система працює в експериментальному режимі і час від часу дає збій, через що пасажири метрополітену не можуть скористатися електронним квитком у метро. Останній такий збій стався минулої п'ятниці.
 
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico