Перша торгова мережа в Україні повністю відмовилась від російських товарів
Про це йдеться в офіційному повідомленні компанії "Рукавичка".
"З 1 лютого мережа "Рукавичка" припиняє продаж російських товарів. Керівництво компанії прийняло рішення заблокувати прийом товару з штрих-кодом агресора "46" та дало доручення працівникам щодо подальшого виявлення та вилучення торгових марок російського походження, замаскованих під товари з українським чи іноземним штрих-кодом", - йдеться у повідомленні мережі магазинів.
ЧИТАЙТЕ: Російські бренди, які прикидаються іноземними
Компанія також попереджає клієнтів, що російську продукцію замінить європейська, а це може вплинути на ціну товару.
"Передбачаючи майбутні виклики, інформуємо наших покупців, що виведення російських товарів з продажу – це принципова позиція керівництва мережі. Тому розраховуємо на вашу підтримку та співпрацю. Також просимо зрозуміти, що заміна російської продукції європейськими аналогами може вплинути не лише на якість, але й вартість товару. Та ці кошти вже не поповнюватимуть кишені тих, хто закуповує зброю проти українців", - наголошують у "Рукавичці".
Станом на 2014 рік, мережа "Рукавичка" налічує понад 50 магазинів у яких працює близько 2200 співробітників. 20 магазинів розташовані у Львові, решта в районних центрах та містах області.
Нагадаємо, що вже більше року у Львові діє громадський рух "Економічний бойкот". Рух зародився у Львові на початку Майдану. Тоді його метою був бойкот товарів тих підприємств, якими володіли члени Партії регіонів. Згодом, після початку військової агресії Росії проти України, рух переорієнтувався на бойкот російських товарів. Активісти бойкотного руху домоглися від багатьох торгових мереж маркування російських товарів.