В Україні через бойкот імпорт російських товарів знизився на $800 млн
Про це виданню FINANCE.UA повідомив аналітик міжнародної фінансової компанії "Альпарі" Олександр Михайленко.
За його словами, імпорт російських товарів в Україну в січні-лютому поточного року скоротився на $700-800 млн у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
"Близько 20% скорочення імпорту товарів з Росії – це результат українського бойкоту", - вважає експерт.
На його думку, цей імпорт російських товарів в Україну буде знижуватися і надалі.
Михайленко зазначив, що простежується скорочення імпорту не тільки російських товарів, а й товарів з Європи та Китаю.
ЧИТАЙТЕ: У Львові виливали в каналізацію горілку окупантів, - фото, відео
Причиною цього є зниження купівельної спроможності українців, уточнив він.
За результатами інтернет-дослідження TNS в Україні, 52% українців позитивно оцінюють бойкот російських товарів. 39% респондентів відповіли, що самі їх бойкотують.
Тих, хто ставиться нейтрально, - 16% , а негативно - 39% респондентів.
Дослідження проводилося в інтернеті серед користувачів 18-55 років у два етапи: 1-7 березня і 14-18 квітня цього року.
Як повідомляв iPress.ua, через окупаційні дії Росія патріотично налаштовані українці почали бойкотувати російські товари. До списку товарів, які знаходять під табу "купівлі" ряд російських товаровиробників.
Представники Європейської бізнес асоціації стверджують, що торговельний бойкот російських товарів, який оголосили в Україні багато громадян після вторгнення військ РФ до Криму, дійсно працює.
ЧИТАЙТЕ: У США закликають бойкотувати російський Лукойл
"Навіть наші європейські компанії починають відчувати ефект від цієї акції. Було зауваження від деяких компаній, які не є російськими, що вони не розуміють, чому, наприклад, їх вироблена в Росії продукція не купується в Україні. Вони дивуються через це, але при цьому готові переглядати свої бізнес-процеси. Можливо, вони будуть завозити сюди іншу продукцію", - розповіла виконавчий директор Європейської бізнес асоціації Олена Дерев'янкосказала.
Деякі російські компанії стали звертатися із заявками про присвоєння своїм товарам штрих-коду України, у зв'язку з тим, що українські покупці все частіше стали відмовлятися від покупки товару російського виробництва.