Платний в'їзд до Києва вводитимуть поступово і ще не скоро, - ДАІ
Про це сказав начальник відділу управління Державтоінспекції Головного управління МВС у Києві Олександр Буряк сьогодні на нараді в Київській міськдержадміністрації щодо проблем паркування в Києві у зимовий період.
"Ця пропозиція на майбутнє, але це все дуже серйозно", - зазначив він.
При цьому Буряк уточнив, що проблема транспорту в центрі Києва не вирішується простою установкою шлагбаумів.
За його словами, необхідно серйозно вивчити можливість створення і розміщення перехоплюючих парковок, збільшення кількості громадського транспорту, таксі для того, щоб люди, що залишили свій автомобіль на під'їздах до центру, далі змогли пересуватися містом.
"Повинна бути створена альтернатива для того транспорту, який прибуває в Київ і заповнює дороги", - зазначив він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: МВС визначило, за проїзд якими центральними вулицями Києва доведеться платити (список)
За словами Буряка, для вирішення цієї проблеми і було висунуто таку пропозицію - використовувати досвід європейських країн у цьому питанні.
"Зрозуміло, що це не робиться сьогодні або завтра. Це потрібно робити в комплексі", - зазначив він.
У свою чергу, заступник глави КМДА Михайло Костюк заявив журналістам, що цю проблему в КМДА поділяють на кілька частин.
"Сьогодні багато київських центральних вулиць фактично використовуються як транзитні дороги. Більше того, їх можна прирівняти до доріг державного значення, тому транспортна конституція, закладена у Києві, ставить перед необхідністю обмежити наскрізний проїзд через місто окремими видами транспорту", - сказав він.
При цьому заступник глави КМДА зазначив, що, на жаль, у Києві поки немає повноцінної об'їзної дороги, яка б дала можливість ефективно проїжджати по місту.
За словами Костюка, КМДА планує прийняття низки заходів з розвитку транспортної мережі столиці, і ці заходи передбачають максимальну зручність і доступність міського транспорту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДАІ пропонує Попову ввести платний в'їзд до центру Києва вдень
"І громадськість цього вимагає, щоб ми крок за кроком витісняли з центру міста ту автомобільну навалу, яка сьогодні є", - сказав він.
За його словами, одним із заходів, які застосовується також і у Європі є введення платного в'їзду на окремі території міста. Як правило, мова йде про території , що мають історичне і культурне значення.
Він зазначив, що в Києві також є такі вулиці, де розміщені історичні пам'ятники, внесені до списків ЮНЕСКО.
"Це невеликі обмежені території", - сказав Костюк, додавши, що це питання також підніматиметься і під час обговорення генерального плану міста Києва.
За матеріалами: "Українська правда"