Половина всієї води Землі "прилетіла" з космосу, - дослідження

Половина всієї води Землі
Зонд "Хаябус-2"
Вчені Університету Аризони провели дослідження, яке говорить на користь теорії про те, що значна частина води на Землі "прилетіла" з космосу.

Дослідження опубліковане в журналі Science Advances. Учені дослідили зразки породи кам’яного астероїда Ітокава і знайшли там багато води, хоча донедавна він вважався "сухим".

Автори дослідження провели підрахунки і визначили, що за мільярди років астероїди, які падали на Землю, принесли із собою приблизно половину всієї води планети - близько 700 мільярдів мегатонн.

Учені вважають, що їхні розрахунки є підставою вважати дуже правдоподібною теорію щодо занесення води з космосу попри те, що поки вони дослідили лише один астероїд. Цей об’єкт складається з мінералів, багатих на кремній. Такі астероїди є одними з найрозповсюджених у Сонячній системі.

Дослідники вважають, що Ітокава утворився під час формування Сонячної системи. У 2005 році японський зонд "Хаябуса" сів на поверхню астероїда і взяв зразки породи. Апарат доставив їх на Землю в 2010 році.

Нагадаємо, зараз в космосі місію виконує зонд "Хаябуса-2" - він досліджує астероїд Рюгу.

Японське агентство аерокосмічних досліджень повідомило, що космічний апарат "Хаябуса-2" успішно зібрав зразки з 900-метрового астероїда Рюгу.

Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман