ТЕХНОЛОГІЇ НОВИНИ

Половина всієї води Землі "прилетіла" з космосу, - дослідження

За мільярди років астероїди, які падали на Землю, принесли із собою приблизно половину всієї води планети
Вчені Університету Аризони провели дослідження, яке говорить на користь теорії про те, що значна частина води на Землі "прилетіла" з космосу.
Половина всієї води Землі "прилетіла" з космосу, - дослідження
Зонд "Хаябус-2"

Дослідження опубліковане в журналі Science Advances. Учені дослідили зразки породи кам’яного астероїда Ітокава і знайшли там багато води, хоча донедавна він вважався "сухим".

Автори дослідження провели підрахунки і визначили, що за мільярди років астероїди, які падали на Землю, принесли із собою приблизно половину всієї води планети - близько 700 мільярдів мегатонн.

Учені вважають, що їхні розрахунки є підставою вважати дуже правдоподібною теорію щодо занесення води з космосу попри те, що поки вони дослідили лише один астероїд. Цей об’єкт складається з мінералів, багатих на кремній. Такі астероїди є одними з найрозповсюджених у Сонячній системі.

Дослідники вважають, що Ітокава утворився під час формування Сонячної системи. У 2005 році японський зонд "Хаябуса" сів на поверхню астероїда і взяв зразки породи. Апарат доставив їх на Землю в 2010 році.

Нагадаємо, зараз в космосі місію виконує зонд "Хаябуса-2" - він досліджує астероїд Рюгу.

Японське агентство аерокосмічних досліджень повідомило, що космічний апарат "Хаябуса-2" успішно зібрав зразки з 900-метрового астероїда Рюгу.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ