Польські ресторатори потирають руки: Євро приносить надприбутки
13 червня 2012, 16:15
Німецькі вболівальники у польському пабі. Фото: nto.pl
Завдяки Євро-2012 виручки в польських пабах, кав’ярнях та ресторанах у кілька раз перевищують звичайні показники.
Про це пише польське видання Gazeta.pl.
Чемпіонат з футболу тільки стартував, а польські ресторатори вже збирають рекордні прибутки. Власники закладів стверджують, що їхні обороти збільшились на кількасот процентів.
Такої виручки, зізнаються ресторатори Польщі, вони не мали ніколи в житті. Навіть не сподівалися, що вболівальники Євро 2012 стануть для них справжньою золотою жилою.
Власник однієї кнайпи, який не побажав називатись, розповідає журналісту видання, що у день відкриття Євро-2012 їм забракло їжі вже о 13 годині дня.
"Працівникам довелося йти купувати необхідні продукти, - розповідає ресторатор. - У нас навіть сіль закінчилася! А перед тим здавалося, що продуктів вистачить щонайменше на два дні".
Рекордні прибутки збирають паби та ресторани біля Національного стадіону у Варшаві. Спочатку власники розраховували, що до них приходитимуть лише вболівальники, які прямують на стадіон. Але вже в перші дні Євро-2012 заклади були вщерть заповнені фанами, що дивились футбол перед телевізором.
"Зрозуміло, що найбільшим попитом у меню користуються пиво, вино, закуски, - розповідає менеджер ресторану "Repubblica Italiana" Рафал Боровські. – Проте не меншим попитом користується і наша кухня. Персонал ледве справляється із замовленнями".
Російські фани п'ють польське пиво. Фото: se.pl
Фани люблять не тільки пиво
Власники кав’ярень, де відсутнє алкогольне меню, теж не жаліються на відсутність клієнтів. Розповідають, що вболівальники переглядають матчі і за кавою з сирником.
Популярністю користуються й ресторани, віддалені від стадіонів. Головне, щоб був великий телевізор для перегляду матчів.
"Туристичний рух просто неймовірний, кожного дня заходять безліч вболівальників. Зараз у нас резервують столики тільки для великих компаній",- розповідає один з варшавських рестораторів.
Надприбуткам також тішаться продавці сувенірної продукції. У дні матчів збірної Польщі, розповідають вони, не вистачило привезеної продукції на усіх охочих. Вболівальники миттєво розкупили усі шарфи з символікою польської збірної.
Натомість у Львові місцеві ресторатори та готельєри не можуть похвалитися таким ж успіхами, що й їхні польські колеги. У дні матчів львівські хостели залишалися на 30% порожніми, а в готелях пустувало 15% вільних місць.
Потенційних туристів віднадили ціни, які львівські готельєри значно завищили перед стартом Євро-2012.
Не справдились надії зібрати надприбутки й у власників ресторанів. За їхніми словами, іноземний вболівальник, що приїжджає до Львова на 2-3дні, до них просто не дійшов.