Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Поляки купили 20 швидкісних поїздів дешевше, ніж Україна 10 Hyundai

Поляки купили 20 швидкісних поїздів дешевше, ніж Україна 10 Hyundai
Фото: twitter.com/SlawomirNowak
Польща придбала 20 швидкісних потягів класу "Пендоліно" виробництва італійського концерну "Alstom" за €400 млн.

Перший з поїздів у неділю вже прибув до Варшави. Кожен із замовлених складів "Пендоліно" має сім вагонів. Потяги мають майже 190 метрів довжини і вагу 395,5 тонни. Вагони в італійських поїздах поділені на два класи, є також купе бізнес-класу. Коштує один такиї поїзд €20 млн.

Кожен поїзд має 402 місця – 57 в першому класі і 345 в другому. В обох класах крісла розкладаються, кожне місце має власне освітлення і розетку. У коридорах вагонів є стелажі для багажу. Потяг буде обладнаний також вішаками для велосипедів.

Враховуючи стан залізничної інфраструктури, Пендоліно долатиме шлях з Варшави до Гданська за 2 годин 40 хв, з Варшави до Кракова - 2 години, до Вроцлава - 3 години 30 хв.

У травні наступного року "Пендоліно" отримає допуск для роботи в Польщі і їздитиме модернізованими коліями. Спершу його швидкість не перевищуватиме 200 км/год, далі швидкість підвищать до 230 км/год. Сьогодні швидкість на польській залізниці не перевищує 160 км/год.

Аеродинамічні "ніс" потягу був розроблений італійським дизайнером автомобілів Джорджетто Джуджаро, який працював з такими автомобільними виробниками, як Ferrari, Maserati, Audi і Fiat. Він також отримав  звання кращого автомобільного дизайнера ХХ століття.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більше не купимо жодного Hyundai, - Азаров

Нагадаємо, "Укрзалізниця" придбала у південнокорейської фірми Hyundai десять поїздів за $307 млн або $30,7 за один поїзд.  Їхня конструкційна швидкість – 180 км/год. Однак стан колії не дозволяє корейцям розганятися більше за 160 км/год. У складі поїзда Hyundai є 3 вагони першого класу та 6 вагонів другого класу, із яких один має буфет для пасажирів. Кількість пасажирських місць — 579, з них 1-го класу — 168, 2-го класу — 411 та 2 місця для інвалідів.

Однак ця покупка не виправдала себе - корейські поїзди часто ламалися і, як наслідок, запізнювалися до пункту призначення. Окрім того, українських пасажирів не влаштовувала висока вартість квитків на Hyundai.

За матеріалами Interia.pl.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"