Понад 40% вмісту упаковок кондитерських виробів займає повітря
Виробники снеків та кондитерських виробів знають, що клієнти залюбки купують великі упаковки. У Німеччині маніпуляції щодо цього сягнули найвищої досконалості, зазначають захисники споживачів. У багатьох упаковках навіть зробили спеціальні віконця, через які здається, що пакет ущерть наповнений товаром.
Представники організації із захисту справ споживачів дослідили товари різних виробників і дійшли висновків, що більшість упаковок на 40% пусті.
Управління провело дослідження 15 продуктів відомих виробників, які пропонують в супермаркетах і дисконтних магазинах. Виявилося, що купуючи більшість товарів, споживач ризикує залишитися обдуреним. Після ретельного вивчення заявленого вмісту упаковок, який варіював від 75 до 300 грамів, виявилося, що більшість виробників обирає великі упаковки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Британії та Ірландії у бургерах з яловичини виявили кінську ДНК
Майже кожна третя коробка з пропозицією більш високого вмісту продукту була оснащена так званим вікном. Однак вміст товару сягав лише видимої межі віконця, а далі коробка була пуста.
Німецькі експерти зазначають, що закон забороняє виробникам продуктів харчування вводити в оману споживача щодо вмісту пакета та його розміру. Однак, закон не може заборонити виробникам продавати товар у великих упаковках.
За матеріалами: Gazeta.pl