Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Потяги Hyundai ремонтуватимуть корейці

Потяги Hyundai ремонтуватимуть корейці
Фото: dozor.kharkov.ua
"Укрзалізниця" підписала з Hyundai Rotem контракт на сервісне обслуговування 10 придбаних електропоїздів Hyundai.
Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці".
 
Згідно з умовами контракту, корейська сторона протягом п'яти років буде виконувати всі гарантійні зобов'язання із забезпечення якості ремонту та експлуатації потягів.
 

Крім того, корейці готуватимуть українських фахівців, аби вони надалі самостійно могли обслуговувати швидкісні потяги Hyundai.

За прогнозами заступника гендиректора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка, за цих 5 років спеціалісти "Укрзалізниці" навчаться ремонтувати поїзди самостійно.

Україна хоче виробляти Hyundai

Також в "Укрзалізниці" планують, що Україна буде виробляти деталі до потягів Hyundai.
 
"Ми шукаємо потенційних учасників цього проекту, пропонуємо корейській стороні українських партнерів. Я вважаю, що вже сьогодні можна починати з 20% локалізації виробництва в Україні. А в цілому ми прагнемо досягти 40-50%, хоча в майбутньому для потенційних наших партнерів ставимо завдання досягти 60% використання у виробництві українських комплектуючих", - повідомив Сергієнко.
 
Він зазначив, що з боку Hyundai Rotem працюватимуть орієнтовно 15 фахівців. Корейська сторона також передасть всі технічні умови, документацію та програмне забезпечення, необхідне для ремонту та техобслуговування поїздів українській стороні.
 
Як повідомив Сергієнко, сторони на перспективу також обговорюють питання виробництва в Україні поїздів Hyundai.
 
Як повідомлялося раніше, "Укрзалізниця" і корпорація Hyundai в грудні 2010 року підписали контракт на поставку 10 швидкісних потягів для перевезення гостей фіналу Євро-2012.
 
Потяги виробництва Hyundai Rotem з'єднають швидкісним рухом українські міста, які приймають Євро-2012. Вони долатимуть відстань від столиці до Харкова за 3,5 години, з Києва до Львова - за 4,5 години, з Києва до Донецька - за 5,5 годин.
 
З 28 травня "Укрзалізниця" впроваджує у нових швидкісних потягах Hyundai інтернет-послуги. На період Євро-2012 така послуга буде безкоштовною.
 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян