Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Росія намагається привласнити небо над Кримом

Росія намагається привласнити небо над Кримом
Фото: RIA Novosti
Російська федерація намагається перебрати на себе функції з аеронавігаційного обслуговування Криму.

Про це сьогодні повідомили у прес-службі Державної авіаційної служби.

За їхньою інформацією, Російська Федерація в односторонньому порядку намагалась перейняти на себе, починаючи з 3 квітня 2014 року, повноваження зі здійснення аеронавігаційного обслуговування у частини Сімферопольського району польотної інформації.

Зокрема, у повідомленні йдеться, що Державіаслужба видала і опублікувала для користувачів повітряного простору повідомлення про заборону польотів на/з аеродрому "Сімферополь" і закриття повітряного простору над усією територією Кримського півострова, починаючи з 12 березня 2014 року.

"Однак російські авіакомпанії виконують польоти в закритий аеропорт "Сімферополь", порушуючи межі повітряного простору, де польоти заборонені", - зазначає Державіаслужба.

ЧИТАЙТЕ: Україна закриває аеропорт "Сімферополь"

Крім того, здійснюється робота для нотифікації Російської Федерації про виявлені порушення вимог міжнародного повітряного права та чинного законодавства України, а також інформація щодо ситуації навколо Криму і порушень з боку РФ вимог Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, двосторонніх і багатосторонніх угод і рішень ради Міжнародної організації цивільної авіації (ICAO).

"Державіаслужба разом з ICAO та Євроконтролем приймає всі можливі заходи для примусу РФ діяти виключно в рамках міжнародного правопорядку. ICAO підтвердила неподільність повітряного простору України і приналежність РПІ Сімферополь до сфери відповідальності України", - наголошують в українському відомстві.

Водночас, на сайті Держкорпорації РФ з організації повітряного руху, зазначається, що Євроконтроль рекомендував при польотах у районі Криму слідувати вказівкам українських, болгарських, румунських і турецьких диспетчерів, а не російських, але з 10:00 мск четверга управління повітряним рухом у районі Сімферопольського центру керування польотами в повному обсязі переходить до цього центру.

Наприкінці березня у "Державіваслужбі" запевняли, що Україна й досі контролює небо над Кримом.

1 квітня відомство розкрило інформацію про власників всіх літаків та вертольотів, яким присвоєно український реєстраційний номер UR.

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман