Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби
Фото: AFP
Міністерство інфраструктури України замість Державної авіаційної служби займатиметься видачею авіакомпаніям дозволів на польоти.

Проект наказу "Про затвердження порядку видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній" опублікований на сайті відомства вчора, 21 березня, пише журнал Forbes.

Міністерство планує створити комісію з формування і реалізації державної політики з питань експлуатації повітряних ліній.

Комісія розглядатиме звернення авіаперевізників і прийматиме рішення з видачі дозволів на маршрути. Фактично міністерство безпосередньо прийматиме рішення, а Державіаслужба займеться підготовкою та видачею необхідних документів.

Передача повноважень дозволить зробити процес видачі призначень на маршрути більш прозорим і чітким, наголошують в Мінінфраструктури.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сусіднє небо

Окрім перенесення центру прийняття рішень, міністерство хоче змінити порядок видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній.

"Раніше право на експлуатацію повітряної лінії закріплювалося в ліцензії авіаперевізника окремим додатком, зараз це буде окремий документ", - пояснив високопоставлений чиновник з Мінінфраструктури.

Окрім того, міністерство хоче розширити список вимог до авіаперевізників, а чинні - зробити суворішими. Зокрема, згідно з проектом, авіакомпанії представлятимуть комісії бізнес-план на три роки з прогнозом пасажиропотоку, витрат і доходів, середньої вартості авіаквитків, не мати заборгованості перед держпідприємствами (аеропортом "Бориспіль" і "Украерорухом") і Держспецфондом фінансування витрат на авіаційну діяльність. 

В авіакомпаніях до зміни дозвільного органу поставилися з побоюванням. "Зараз діє зрозуміла всім система. Вона недосконала, але перенесення ухвалення рішень в міністерство саме собою нічого не дасть, якщо там працюватимуть ті ж фахівці, що і в Державіаслужбі", - каже генеральний директор авіакомпанії "Роза Вітрів" Володимир Каменчук.

"Я поки не розумію всіх плюсів і мінусів наказу, потрібен час, щоб розібратися", - резюмує співголова наглядової ради авіакомпанії "Ютейр Україна" Карен Антонов.

Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі
Україна може вступити до НАТО. Якщо союзники відважаться – Люк Коффі