Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби
Фото: AFP
Міністерство інфраструктури України замість Державної авіаційної служби займатиметься видачею авіакомпаніям дозволів на польоти.

Проект наказу "Про затвердження порядку видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній" опублікований на сайті відомства вчора, 21 березня, пише журнал Forbes.

Міністерство планує створити комісію з формування і реалізації державної політики з питань експлуатації повітряних ліній.

Комісія розглядатиме звернення авіаперевізників і прийматиме рішення з видачі дозволів на маршрути. Фактично міністерство безпосередньо прийматиме рішення, а Державіаслужба займеться підготовкою та видачею необхідних документів.

Передача повноважень дозволить зробити процес видачі призначень на маршрути більш прозорим і чітким, наголошують в Мінінфраструктури.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сусіднє небо

Окрім перенесення центру прийняття рішень, міністерство хоче змінити порядок видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній.

"Раніше право на експлуатацію повітряної лінії закріплювалося в ліцензії авіаперевізника окремим додатком, зараз це буде окремий документ", - пояснив високопоставлений чиновник з Мінінфраструктури.

Окрім того, міністерство хоче розширити список вимог до авіаперевізників, а чинні - зробити суворішими. Зокрема, згідно з проектом, авіакомпанії представлятимуть комісії бізнес-план на три роки з прогнозом пасажиропотоку, витрат і доходів, середньої вартості авіаквитків, не мати заборгованості перед держпідприємствами (аеропортом "Бориспіль" і "Украерорухом") і Держспецфондом фінансування витрат на авіаційну діяльність. 

В авіакомпаніях до зміни дозвільного органу поставилися з побоюванням. "Зараз діє зрозуміла всім система. Вона недосконала, але перенесення ухвалення рішень в міністерство саме собою нічого не дасть, якщо там працюватимуть ті ж фахівці, що і в Державіаслужбі", - каже генеральний директор авіакомпанії "Роза Вітрів" Володимир Каменчук.

"Я поки не розумію всіх плюсів і мінусів наказу, потрібен час, щоб розібратися", - резюмує співголова наглядової ради авіакомпанії "Ютейр Україна" Карен Антонов.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян