Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби

Козак відбирає повноваження у Державіаслужби
Фото: AFP
Міністерство інфраструктури України замість Державної авіаційної служби займатиметься видачею авіакомпаніям дозволів на польоти.

Проект наказу "Про затвердження порядку видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній" опублікований на сайті відомства вчора, 21 березня, пише журнал Forbes.

Міністерство планує створити комісію з формування і реалізації державної політики з питань експлуатації повітряних ліній.

Комісія розглядатиме звернення авіаперевізників і прийматиме рішення з видачі дозволів на маршрути. Фактично міністерство безпосередньо прийматиме рішення, а Державіаслужба займеться підготовкою та видачею необхідних документів.

Передача повноважень дозволить зробити процес видачі призначень на маршрути більш прозорим і чітким, наголошують в Мінінфраструктури.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сусіднє небо

Окрім перенесення центру прийняття рішень, міністерство хоче змінити порядок видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній.

"Раніше право на експлуатацію повітряної лінії закріплювалося в ліцензії авіаперевізника окремим додатком, зараз це буде окремий документ", - пояснив високопоставлений чиновник з Мінінфраструктури.

Окрім того, міністерство хоче розширити список вимог до авіаперевізників, а чинні - зробити суворішими. Зокрема, згідно з проектом, авіакомпанії представлятимуть комісії бізнес-план на три роки з прогнозом пасажиропотоку, витрат і доходів, середньої вартості авіаквитків, не мати заборгованості перед держпідприємствами (аеропортом "Бориспіль" і "Украерорухом") і Держспецфондом фінансування витрат на авіаційну діяльність. 

В авіакомпаніях до зміни дозвільного органу поставилися з побоюванням. "Зараз діє зрозуміла всім система. Вона недосконала, але перенесення ухвалення рішень в міністерство саме собою нічого не дасть, якщо там працюватимуть ті ж фахівці, що і в Державіаслужбі", - каже генеральний директор авіакомпанії "Роза Вітрів" Володимир Каменчук.

"Я поки не розумію всіх плюсів і мінусів наказу, потрібен час, щоб розібратися", - резюмує співголова наглядової ради авіакомпанії "Ютейр Україна" Карен Антонов.

Трамп і
Трамп і "відмова" від України. Не будьте надто мрійливими щодо його слів – Філліпс О’Брайен
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер