Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Росія поки що не купуватиме українські АН-148

Росія поки що не купуватиме українські АН-148
Фото: ic.pics.livejournal.com
Російський ВАТ "Аерофлот" призупинив закупівлі українських літаків АН-148, бо повітряні судна не відповідають критеріям "ціна-якість".

Про це заявив генеральний директор ВАТ "Аерофлот – російські авіалінії" Віталій Савельєв у ефірі радіостанції "Эхо Москвы".

"Щодо АН-148 ціна-якість не відповідають. Поки що у нас шість таких машин, і ми могли ще шість машин докупити, але зупинилися. Підвищили ціни... наш виробник (підвищив - ред)", - сказав Савельєв. При цьому він повідомив, що Ан-148 "перехворів на дитячі хвороби", які були півтора роки тому.

Зазначимо, що ціна першого серійного Ан-148 становила $22-25 млн. Це найдешевший літак у своєму класі.

"Зараз АН-148 літає більш як дев'ять годин на добу, і це дуже добрий показник, на рівні тих самих Airbus", - сказав Савельєв.

Українські АН-148 замінили російські "Сухий Супер Джет"

При цьому він нагадав, що в "Аерофлоту" "жорсткий контракт на 30 літаків "Сухий Супер Джет" і опціон ще на 15 лайнерів. Сьогодні "Аерофлот" експлуатує дев'ять таких літаків.

"Сама по собі машина нормальна з погляду експлуатації, але у неї є "дитячі хвороби", як у будь-якого нового літака. Машина має "перехворіти", - сказав гендиректор "Аерофлоту". За його словами, є системні речі, які потрібно доопрацювати, щоб літак постійно літав. Зокрема, це проблеми з кондиціонуванням повітря.

У лютому цього року Віталій Савельєв заявляв, що ВАТ "Аерофлот" мав намір більш ніж в чотири рази розширити парк літаків Ан-148.

"У нашої дочірньої компанії ГТК" Росія "таких машин зараз шість. Машина себе непогано показує. Ми також хочемо укласти контракт ще приблизно на 20 машин", - сказав Савельєв.

Ан-148 призначений для пасажирських перевезень на регіональних і коротко-магістральних авіалініях до 3100 км завдовжки з можливістю базування на злітно-посадочних смугах зі штучним покриттям і підготовлених ґрунтових смугах, які розташовані до 1500 метрів над рівнем моря, за будь-яких кліматичних умов.

Крейсерська швидкість польоту літака становить 780-850 км/год, а крейсерська висота польоту — до 12 200 м. Літак може одночасно перевезти від 65 до 85 пасажирів в залежності від компонування салону.

Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла