На "Фарнборо-2012" купили українські літаки "Ан"
Про це повідомляє "Интерфакс-Украина".
Відповідний договір у понеділок підписали російська компанія і панамська South American Aircraft Leasing SAу рамках міжнародного авіакосмічного салону Форнборо-2012, що наразі триває у Лондоні.
"Договір передбачає, що ВАТ" ІФК "виступає в якості продавця російсько-української техніки й організатора фінансування операції, а латиноамериканський партнер - у ролі лізингодавця придбаних літаків для авіакомпаній Карибського басейну і Африки", - відзначили в прес-службі "Ільюшин Фінанс Ко".
Контракт передбачає поставку до Панами перших трьох літаків Ан-158 протягом тих місяців, починаючи з грудня 2012 року. А також опціон на поставку 5 літаків Ан-158 і 7 літаків Ан-148 у 2013-2014 роках.
"За даними "ІФК", загальна сума контракту в каталожних цінах може скласти близько $ 420 млн", - уточнили в прес-службі.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: В Англії стартував міжнародний авіакосмічний салон "Фарнборо-2012"
Ан-148-100 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км.
Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км.
Програму Ан-148 реалізують завдяки широкій міжнародній кооперації за участю 214 компаній з 14 країн світу. Серійними виробниками Ан-148 виступають філія ДП "Антонов" "Серійний завод Антонов" (Київ) і ВАТ "ВАЛТ" (Воронеж, РФ).
Серійну збірку Ан-158 розпочали у минулому році в Києві. Літаки сімейства Ан-148/158 оснащені відповідно сучасним нормам з шуму та емісії двигуном Д-436-148, розробки ДП "Івченко-Прогрес", і випускають у ВАТ "Мотор-Січ" (обидва Запоріжжя).
Експлуатацію Ан-148 розпочали у 2009 році. Першими літак експлуатували український "АероСвіт" і російська ГТК "Росія".