Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Росія у суді хоче покарати Україну за спецмита на автівки

Росія у суді хоче покарати Україну за спецмита на автівки
Фото: zabarankoi.ru
Росія з партнерами з Митного союзу подасть до арбітражного суду на Україну щодо питання введення захисних заходів на автомобілі.

Про це у четвер, 20 червня, розповів у кулуарах ПМЕФ-2013 міністр з торгівлі Євразійської економічної комісії Андрій Слєпньов.

"Нас особливо турбує поведінка України у питанні введення захисних заходів, яка за останні півроку ввела дві дуже вагомі заходи, насамперед це захисні заходи на автомобілі з серйозними порушеннями правил СОТ та угоди про зону вільної торгівлі СНД", - наголосив він.

За словами чиновника, вчора члени ЄЕК обговорювали це питання на комітеті з торгівлі, і дійшли висновку, що ініціюють процедуру з вирішення цієї суперчки в порядку, передбаченому угодою про зону вільної торгівлі СНД, а це означає суд.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Якщо ЄС наполягатиме, уряд перегляне спецмита на автівки

У відповідь на уточнююче запитання, коли може бути поданий позов, Слєпньов заявив: "Зараз питання вирішуємо, я думаю, протягом цього року питання буде ініційоване".

Можливість позасудового врегулювання, за його словами, обговорювалася в рамках численних контактів і в рамках діалогу, який пройшов у травні в Києві: "Але ми не відчули готовності це питання вирішити".

Зараз мова йде про звернення до суду ЄврАзЕС.

Друге обмеження, яке ввела Україна, за його словами, це квоти на імпорт коксу. "З непрозорою процедурою розподілу, абсолютно нетранспарентним і принижуючим інтереси постачальників. Це тема, яка нас непокоїть. Ми сподіваємося, що рішення київського суду, який скасовує відповідне рішення уряду, набере чинності. Але зараз поки чекаємо, чи буде воно оскаржене чи ні, і які будуть підсумки розгляду цього питання на національному рівні", - додав Слєпньов.

Нагадаємо, що Україна запровадила спеціальні заходи щодо імпорту легкових автомобілів у вигляді додаткового ввізного мита, яке становитиме 6,5% та 13%.

Ним обклали легкові автомобілі з двигуном від тисячі до 2,2 тис кубічних сантиметрів. Рішення, яке поширюється на автомобілі незалежно від країни виробника, набуло чинності 13 квітня та діятиме три роки.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян