На український ринок виходить мережа російських супермаркетів преміум-класу
Генеральний директор "Азбуки смаку" Володимир Садовін підтвердив наміри виходу на український ринок, спочатку компанія спробує свої сили в Києві, пише "КомерсантЪ-Україна".
"Рішення ми ухвалили зовсім нещодавно, тому про якісь конкретні плани говорити зарано. Спочатку потрібно найняти людей. Ми не відкидаємо можливості виходу в Україну вже до кінця цього року", - сказав Володимир Садовін.
Компанія планувала, за словами генерального директора, вийти на український ринок ще до кризи – у 2007 році, проте плани відкрити п’ять магазинів протягом двох років довелось відкласти через брак коштів. Тепер "Азбука смаку" спробує захопити український ринок з другої спроби.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як супермаркети змушують вас робити необдумані покупки
Володимир Садовін додав, що франчайзингових партнерів "Азбука смаку" залучати не буде і розвиватиметься самостійно.
Зазвичай компанія відкриває магазини торговою площею 600-1100 квадратних метрів і витрачає на це близько $4 млн, хоча для Києва ціна буде дещо нижчою.
Проблеми з "місцем під сонцем"
Експерти зазначають, що Київ – найбагатше місто України і попит на преміальну продукцію тут є, проте "Азбука смаку" може зустрітись з іншою проблемою – браком відповідних торгових площ.
Директор департаменту торгової нерухомості Colliers International в Україні Наталія Кравець зазначила, що супермаркети такого кшталту як "Азбука смаку" повинні розташовуватись у центральній частині міста, займати тільки один поверх та мати паркінг.
"У центрі Києва відповідні площі вже зайняті магазинами електроніки, одягу та взуття – вони готові платити за оренду більше, з ними важко конкурувати", - сказала ЕНаталія Кравець.
Проте представники російської "Азбуки смаку" говорять, що вже знайшли площі під перший магазин в українській столиці.
Головними конкурентами "Азбуки смаку" стануть магазини продуктів, що працюють в преміальному сегменті. В Києві це "Фуршет Гурман", "ВК Select", "Космос", "Чумацький шлях", "Обжора".