Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

На український ринок виходить мережа російських супермаркетів преміум-класу

На український ринок виходить мережа російських супермаркетів преміум-класу
Фото: ecoplast.ru
Компанія "Азбука смаку", що володіє мережею преміальних супермаркетів, почала пошуки персоналу для роботи в українській столиці.

Генеральний директор "Азбуки смаку" Володимир Садовін підтвердив наміри виходу на український ринок, спочатку компанія спробує свої сили в Києві, пише "КомерсантЪ-Україна".

"Рішення ми ухвалили зовсім нещодавно, тому про якісь конкретні плани говорити зарано. Спочатку потрібно найняти людей. Ми не відкидаємо можливості виходу в Україну вже до кінця цього року", - сказав Володимир Садовін.

Компанія планувала, за словами генерального директора, вийти на український ринок ще до кризи – у 2007 році, проте плани відкрити п’ять магазинів протягом двох років довелось відкласти через брак коштів. Тепер "Азбука смаку" спробує захопити український ринок з другої спроби.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як супермаркети змушують вас робити необдумані покупки

Володимир Садовін додав, що франчайзингових партнерів "Азбука смаку" залучати не буде і розвиватиметься самостійно.

Зазвичай компанія відкриває магазини торговою площею 600-1100 квадратних метрів і витрачає на це близько $4 млн, хоча для Києва ціна буде дещо нижчою.

Проблеми з "місцем під сонцем"

Експерти зазначають, що Київ – найбагатше місто України і попит на преміальну продукцію тут є, проте "Азбука смаку" може зустрітись з іншою проблемою – браком відповідних торгових площ.

Директор департаменту торгової нерухомості Colliers International в Україні Наталія Кравець зазначила, що супермаркети такого кшталту як "Азбука смаку" повинні розташовуватись у центральній частині міста, займати тільки один поверх та мати паркінг.

"У центрі Києва відповідні площі вже зайняті магазинами електроніки, одягу та взуття – вони готові платити за оренду більше, з ними важко конкурувати", - сказала ЕНаталія Кравець.

Проте представники російської "Азбуки смаку" говорять, що вже знайшли площі під перший магазин в українській столиці.

Головними конкурентами "Азбуки смаку" стануть магазини продуктів, що працюють в преміальному сегменті. В Києві це "Фуршет Гурман", "ВК Select", "Космос", "Чумацький шлях", "Обжора".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян