RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ НОВИНИ

На український ринок виходить мережа російських супермаркетів преміум-класу

Перший магазин можуть відкрити вже цьогоріч
Компанія "Азбука смаку", що володіє мережею преміальних супермаркетів, почала пошуки персоналу для роботи в українській столиці.
На український ринок виходить мережа російських супермаркетів преміум-класу Фото: ecoplast.ru

Генеральний директор "Азбуки смаку" Володимир Садовін підтвердив наміри виходу на український ринок, спочатку компанія спробує свої сили в Києві, пише "КомерсантЪ-Україна".

"Рішення ми ухвалили зовсім нещодавно, тому про якісь конкретні плани говорити зарано. Спочатку потрібно найняти людей. Ми не відкидаємо можливості виходу в Україну вже до кінця цього року", - сказав Володимир Садовін.

Компанія планувала, за словами генерального директора, вийти на український ринок ще до кризи – у 2007 році, проте плани відкрити п’ять магазинів протягом двох років довелось відкласти через брак коштів. Тепер "Азбука смаку" спробує захопити український ринок з другої спроби.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як супермаркети змушують вас робити необдумані покупки

Володимир Садовін додав, що франчайзингових партнерів "Азбука смаку" залучати не буде і розвиватиметься самостійно.

Зазвичай компанія відкриває магазини торговою площею 600-1100 квадратних метрів і витрачає на це близько $4 млн, хоча для Києва ціна буде дещо нижчою.

Проблеми з "місцем під сонцем"

Експерти зазначають, що Київ – найбагатше місто України і попит на преміальну продукцію тут є, проте "Азбука смаку" може зустрітись з іншою проблемою – браком відповідних торгових площ.

Директор департаменту торгової нерухомості Colliers International в Україні Наталія Кравець зазначила, що супермаркети такого кшталту як "Азбука смаку" повинні розташовуватись у центральній частині міста, займати тільки один поверх та мати паркінг.

"У центрі Києва відповідні площі вже зайняті магазинами електроніки, одягу та взуття – вони готові платити за оренду більше, з ними важко конкурувати", - сказала ЕНаталія Кравець.

Проте представники російської "Азбуки смаку" говорять, що вже знайшли площі під перший магазин в українській столиці.

Головними конкурентами "Азбуки смаку" стануть магазини продуктів, що працюють в преміальному сегменті. В Києві це "Фуршет Гурман", "ВК Select", "Космос", "Чумацький шлях", "Обжора".

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

25 01 2013 10:34
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
No articles
СТАТТІ