Ринок реклами наступного року зросте на 10%
Про це йдеться у прогнозі медійного агентства Mindshare, сказав директор компанії з медіа-планування Сергій Піскун під час конференції працівників рекламного ринку.
За прогнозами агентства Mindshare, ринок телевізійної реклами у 2013 році зросте на 15%, але найбільшого зростання слід очікувати на ринку інтернет-реклами – на 37%.
Через відсутність у 2013 році якихось визначних політичних подій, експерти вважають, що ринок реклами в пресі та зовнішньої реклами рости не буде.
"Структурні зміни будуть такі: трохи підтягнеться частка телебачення, знову впаде преса, зовнішня реклама вийде на той рівень, де вона була без політики, частка інтернету в структурі рекламного ринку виросте з 8 до 11%", - сказав Сергій Піскун.
За іншими прогнозами, наприклад директора з маркетингу "Українського медіахолдингу" Наталії Бойко, ринок реклами наступного року зросте на 6%. Експерт зазначила, що на ринок України вийшли нові сильні бренди – Forbes, Esquire, Vogue, а слабкі, навпаки, залишили його – "Газета по-київськи", "Блік", "Статус".
Джерело: Телекритика