Виборча кампанія принесла рекламникам бонус у 150 млн гривень
Про це сказав керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
За словами Артема Біденка, такі обсяги ринку можна назвати "тринадцятою зарплатою", бонусом для ринку у кризовий період, хоча це і не надприбутки.
Експерт сказав, що зараз зайнятість рекламних площ становить 95%. З них найбільше площ займає політична реклама Партії регіонів – близько 5500 площ. За партією влади за кількістю зайнятих рекламних площ розташувались комуністи, слідом – партія "Україна - Вперед", "УДАР", "Наша Україна".
Найменше рекламних площ, зазначив Артем Біденко, займає політична реклама Об’єднаної опозиції та менших партій.
Найбільше рекламних площ політики зайняли у Києві та в містах мільйонниках – Одесі, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Запоріжжі, Донецьку. Водночас експерти зазначили, що політики перевищують значення політичної реклами у Києві.
Щодо вартості рекламних площ, то, зазначив керівник Асоціації зовнішньої реклами України, про середню ціну важко говорити, тому що тарифи у містах істотно різняться, проте деякі цифри для підрахунків все ж є.
"У Києві зовнішня реклама може коштувати від однієї до десяти тисяч гривень. А в цілому по Україні різниця ще більша. Але, якщо ми хочемо підрахувати середню вартість політичної кампанії в Україні, то кількість площ множимо на три тисячі гривень. Та це дуже усереднений показник", - сказав Артем Біденко.
Нагадаємо, згідно з опитування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, політична реклама вплинула на думку усього тільки 20% виборців.