Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Політична реклама подіяла тільки на п’яту частину виборців

Політична реклама подіяла тільки на п’яту частину виборців
Фото: mlm-lady.ru
Білборди, сіті-лайти та листівки кандидатів у депутати не мали значного впливу на перерозподіл електорату та зміну намірів українців щодо підтримки тієї чи іншої політичної сили.

Про це сказав завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Павло Фролов під час прес-конференції сьогодні.

За словами Павла Фролова, вплив політичної реклами на свій вибір певною мірою визнали усього 20% українців, хоча бачили рекламу і можуть її пригадати більше 90% опитаних.

"Наша Україна" та Партія регіонів неефективно використали кошти на рекламу

Павло Фролов зазначив, що згідно з даними всеукраїнського опитування найбільш чутливими до політичної реклами кандидатів у депутати виявились прихильники партії Наталії Королевської "Україна - Вперед". Так, 42% опитаних сказали, що саме реклама вплинула на їхній вибір підтримати цю політичну силу.

Про те, що реклама вплинула на їхній вибір, сказали також ті, хто планує підтримати "Нашу Україну" Віктора Ющенка та провладну Партію регіонів. Проте тут ефективність становить близько 34% в обох випадках.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соціологія обману

Водночас реклама Партії регіонів стала найбільш згадуваною – її згадали 66% опитаних. Реклама інших партій запам’ятовується гірше: партії "УДАР" – 39%, "Україна - Вперед" – 38%, КПУ – 34%, "Нашої України" – 12%, "Свободи" – 7%.

Також Павло Фролов зазначив, що політична реклама під час цьогорічної виборчої кампанії викликає в українців здебільшого роздратування. Тільки 1,3% опитаних зазначили, що у них не викликає роздратування або подобається реклама усіх без винятку політичних сил.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Чиновник агітує за регіоналів: "Шо вам, жалко підтримати?"

24% сказали, що їм не подобається реклама жодної політичної партії, а ще 14% зазначили, що їх дратує реклама усіх партій.

Більше подобається, аніж дратує реклама "УДАРу" (18% проти 5%). Натомість реклама Партії регіонів найчастіше викликає роздратування, аніж подлбається (35% проти 16%).

Інститут соціальної та політичної психології проводив опитування протягом 27 вересня - 8 жовтня цього року в усіх регіонах України.

Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Взаємна вигода? путінське державне телебачення заговорило про поділ Гренландії з Трампом – Джулія Девіс
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Балтійське море: передвоєнні дії росії і реакція НАТО. росія припиустилася великої помилки – Едвард Хантер Крісті
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Переговори з москвою як частина стратегії з розколу НАТО. Бойова міць росії має бути знищена – Ендрю Таннер
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Тіньовий флот росії: за ким першість? А також про проблему оборонних позицій України – Дональд Гілл
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Авансцена. Без покращення командування у ЗСУ Україна не здатна виграти цю війну – Том Купер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
Не фатальний розвиток подій, але й не оптимальний. Фронт довкола Покровська та Часового Яру поступово погіршується – Ендрю Таннер
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
В Європі шириться війна. Неприхована диверсійна кампанія путіна проти європейських демократій – Філліпс О'Брайен
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла
Триває російський контрнаступ у Курській області. Попри втрати зафіксоване деяке просування – тижневик Дональда Гілла