Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Політична реклама подіяла тільки на п’яту частину виборців

Політична реклама подіяла тільки на п’яту частину виборців
Фото: mlm-lady.ru
Білборди, сіті-лайти та листівки кандидатів у депутати не мали значного впливу на перерозподіл електорату та зміну намірів українців щодо підтримки тієї чи іншої політичної сили.

Про це сказав завідувач лабораторії соціально-психологічних технологій Інституту соціальної та політичної психології НАПН України Павло Фролов під час прес-конференції сьогодні.

За словами Павла Фролова, вплив політичної реклами на свій вибір певною мірою визнали усього 20% українців, хоча бачили рекламу і можуть її пригадати більше 90% опитаних.

"Наша Україна" та Партія регіонів неефективно використали кошти на рекламу

Павло Фролов зазначив, що згідно з даними всеукраїнського опитування найбільш чутливими до політичної реклами кандидатів у депутати виявились прихильники партії Наталії Королевської "Україна - Вперед". Так, 42% опитаних сказали, що саме реклама вплинула на їхній вибір підтримати цю політичну силу.

Про те, що реклама вплинула на їхній вибір, сказали також ті, хто планує підтримати "Нашу Україну" Віктора Ющенка та провладну Партію регіонів. Проте тут ефективність становить близько 34% в обох випадках.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Соціологія обману

Водночас реклама Партії регіонів стала найбільш згадуваною – її згадали 66% опитаних. Реклама інших партій запам’ятовується гірше: партії "УДАР" – 39%, "Україна - Вперед" – 38%, КПУ – 34%, "Нашої України" – 12%, "Свободи" – 7%.

Також Павло Фролов зазначив, що політична реклама під час цьогорічної виборчої кампанії викликає в українців здебільшого роздратування. Тільки 1,3% опитаних зазначили, що у них не викликає роздратування або подобається реклама усіх без винятку політичних сил.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Чиновник агітує за регіоналів: "Шо вам, жалко підтримати?"

24% сказали, що їм не подобається реклама жодної політичної партії, а ще 14% зазначили, що їх дратує реклама усіх партій.

Більше подобається, аніж дратує реклама "УДАРу" (18% проти 5%). Натомість реклама Партії регіонів найчастіше викликає роздратування, аніж подлбається (35% проти 16%).

Інститут соціальної та політичної психології проводив опитування протягом 27 вересня - 8 жовтня цього року в усіх регіонах України.

Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Це дальність, дурню. Українські F-16 поки не зможуть протистояти російським Су-35 з ракетами Р-37. Частина 3 – Том Купер
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Роль ризиків у війні. Захід повинен переконливо показати, що він не боїться конфронтації з росією – Фабіян Гоффманн
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Угорщина: корупційний скандал та домашнє насильство. Що загрожує Орбану? – Politico
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Параноя путіна. Тероризм, марення і самознищення – Тімоті Снайдер
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Макрон хоче керувати зовнішньою політикою Європи. Не всі союзники з цим згодні – Bloomberg
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Смертельну недбалість путіна неможливо приховати. московська атака зробила його слабшим, ніж будь-коли – Саймон Тісдалл
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
Чи настав час для безпольотної зони в Україні? путін ескалує повітряну війну – бригадний генерал Кевін Райан
"Циркони" з суші, відновлені 1,5 та 3 тонні бомби і натиск на Донбасі. Про останню тактику росіян – Том Купер