Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Сімферопольська Air Onix може втратити половину повітряного флоту

Сімферопольська Air Onix може втратити половину повітряного флоту
Фото: AIR ONIX/facebook.com
Українська авіакомпанія Air Onix зіткнулася з труднощами: найбільша в світі лізингова компанія в авіації - International Lease Finance Corporation - має намір відкликати у перевізника два літаки через протермінування платежів.

У результаті лізингових суперечок Air Onix може втратити половину свого повітряного флоту, інформує "КоммерсантЪ-Украина".

В авіакомпанії вже почали вести переговори з іншими лізингодавцями про придбання нових літаків. Однак учасники ринку не відкидають, що після розриву відносин з ILFC український перевізник може припинити своє існування.

Авіакомпанія Air Onix втратить два літаки Boeing 737-500. "ILFC заявила про зупинку польотів 9 вересня 2013 року", - йдеться в лізингової компанії.

На сьогодні у флот Air Onix входять чотири Boeing 737 різних модифікацій. Незважаючи на те що компанія може позбутися половини своїх літаків, вона продовжує продавати квитки на рейси, з урахуванням всіх літаків.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З 1 жовтня Air Onix щоденно літатиме з Києва в Донецьк

У Air Onix і ILFC на запити видання не відповіли. Проте представник авіакомпанії, знайомий із ситуацією, підтвердив, що зараз на рівні керівництва Air Onix і ILFC ведуться переговори про подальшу долю цих літаків.

За словами співрозмовника газети, на сьогодні у Air Onix існує заборгованість перед ILFC, сума якої не розголошується. Паралельно Air Onix веде переговори з низкою інших лізингодавців про придбання нового Boeing 737.

Таким чином, як стверджує джерело в Air Onix, навіть за негативних для авіакомпанії підсумків переговорів з ILFC перевізник зможе здійснювати польоти під час зимової навігації на трьох літаках.

Air Onix - невелика авіакомпанія, яка базується в міжнародному аеропорту "Сімферополь".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян