Спецслужби США і Британії стежили за гравцями World of Warcraft
У повідомленні йдеться, що американське Агентство національної безпеки і британська GCHQ розробили спільний план стеження за діяльністю гравців в онлайн-іграх.
Спецслужби мають своїх агентів у популярних онлайн-іграх, які стежать та збирають дані про гравців. Причиною виникнення такого напрямку діяльності стали підозри, що терористи і кримінальні угруповання використовують анонімні онлайн-ігри для того, щоб спілкуватися, передавати кошти або планувати напади.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американські спецслужби обійшли захист персональних даних в інтернеті, - The Guardian
У документах, наданих Сноуденом, зокрема, йдеться, що спецслужби виявили зв'язки терористів з Аль-Каїди з Xbox Live, Second Life, World of Warcraft та іншими MMORPG. Також ці ігри як прикриття використовують китайські хакери, іранські фізики-ядерщики, члени радикальних угруповань Хезболла та Хамас.
Невідомо, скільки інформації спецслужбам вдалося отримати. Тим не менш американській та британській спецслужбам вдалося отримати доступ до облікових записів гравців.
За матеріалами The Guardian