США оштрафували найбільшу авіакомпанію Росії на $60 тисяч
Нові правила, які набрали чинності у січні 2012 року, наказують всім авіакомпаніям, що працюють на ринку США, розкривати повну вартість квитка з урахуванням усіх податків і зборів.
Окрім того, авіаперевізники зобов'язані без штрафних санкцій скасовувати замовлення на придбання квитка протягом доби після того, як воно було зроблено.
Як наголошується в заяві Мінтрансу США, після 26 січня на сайті "Аерофлоту" чиновники виявили ціни, що не враховують деякі додаткові виплати.
Через деякий час інформація про повну вартість квитка з'явилася, але побачити її можна було тільки "в нижній частині сторінки".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не літати більше соло: Соціальна революція ділових подорожей
Також в період між 24 січня та 13 березня американським чиновникам не вдалося виявити в правилах надання послуг, викладених на сайті авіакомпанії, зобов'язання щодо безкоштовного резервування та його скасування.
Компанія вже виконала вимоги Мінтрансу США і в даний момент через своїх американських адвокатів працює над врегулюванням претензії, її поточна сума становить $30 тисяч. Вимоги регулятора були "розпливчасті і не точні щодо місця розміщення інформації", з чим і були пов'язані основні претензії.